point of view 9500gt gekocht maar dit snap ik niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat had ik al gezien, maar ik wist niet dat DDR2 samen ging met een 2,8 Ghz Pentium 4.
Ik dacht dat DDR2 pas voor de Core-processors waren.
Maar goed.. Wat zijn de specs van het geheugen?

edit:
Het lijkt inderdaad te kunnen... Het is hoe dan ook een vrij zeldzame combi.

Laatst bewerkt:
gelukkig is die combi mogelijk :love:

maar ik heb DDRAM 2GB DDR2 PC6400 800MHz volgens mij

echt opvallend :shocked:
Heb je het geheugen ooit geupgraded? Moet toch haast wel... :eek:

Maar goed: Hoe dan ook is dit wel erg gunstig.
Ik zou alleen naar AMD overstappen.

Zelf koos je net een ultra budgetmodel moederbord. Dat kan, des te betere processor kan je kiezen. Maar ja... Het is misschien slimmer om in elk geval een moederbor dmet 4 geheugensloten te kiezen. Dan zou je in de toekomst 2GB bij kunnen plaatsen.

als je dat niet hebt en je moederbord en processor en ram(ddr) geheugen al hebt verkocht? en dus eigenlijk morgen al moet bestellen?:confused: nee doe mij maar een intel quadcore ik koop als ik geld heb wel een degelijker moederbord

intel is trager.........
eerst 40 euro voor een moederbord uitgeven en dan nog eens 50 euro uitgeven.. pff....
pff... ik word een beetje heel erg moe van al die klooiers hier die halfbakken informatie geven.
Net als dat jij niet doorgeeft dat je je oude setje al hebt verkocht.
En met jou nog tig mensen hoor. Ik word er alleen een beetje moedeloos van. Ik denk dat ik de adviezen beter door leeftijdgenoten van jullie kan laten geven. :confused:

intel trager? wel krachtiger en stabieler denk ik ik ga vanavond een intel q83 bestellen en met dat moederbord maak ik zelf wel uit in iedergeval bedankt

intel is trager.........
eerst 40 euro voor een moederbord uitgeven en dan nog eens 50 euro uitgeven.. pff....
pff... ik word een beetje heel erg moe van al die klooiers hier die halfbakken informatie geven.
Net als dat jij niet doorgeeft dat je je oude setje al hebt verkocht.
En met jou nog tig mensen hoor. Ik word er alleen een beetje moedeloos van. Ik denk dat ik de adviezen beter door leeftijdgenoten van jullie kan laten geven. :confused:
En terecht, hoe oud ben je?

intel trager? wel krachtiger en stabieler denk ik ik ga vanavond een intel q83 bestellen en met dat moederbord maak ik zelf wel uit in iedergeval bedankt
Oke, veel plezier met je slomere processor :) Je denk nu dat jij een betere beslissing kan nemen dan iemand die er veel en veel meer verstand en ervaring in heeft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan