• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Offset+VBA

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobody11

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Beste vrienden

ik heb in bijlage en opzet van een modelletje dta afhangt van de verschillende parameters..

ik denk dat jullie er wel aan uit kunenn.. ik heb al zitten klooien met excel zelf en dat lukt vrij goed, maar ik zou dit graag in VBA geïmplementeerd hebben.. en daar wringt het schoentje.. ik sukkel veel met die lookup functie in vba en de offset functie.. kan iemand mij op weg helpen?

Bijlagen

Hoewel ik het zelf ook niet helemaal begrijp heb ik toch de macro toegevoegd aan je bestand.
Ter controle staan de resultaten in de I-kolom.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Hoewel ik het zelf ook niet helemaal begrijp heb ik toch de macro toegevoegd aan je bestand.
Ter controle staan de resultaten in de I-kolom.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

bedankt!! i ga eens uitzoeken ; ik heb het ondertussen iets anders geformuleerd het 'model' zodat het duidelijker is.. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=466179

het eerste model had weinig zin (daarom mss dat je het niet helemaal begreep).. maar het is wel super dat je al zo snel een oplossing hebt!! ik zoek het even uti.. moest je tijd hebben ,kan je eens zien naar mijn nieuwe thread? of mij alleszins een hint geven aub? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan