Kan bepaalde bestanden van windows xp niet kopieren? HELP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jrc productions

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
hallo, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

ik heb nu ongeveer anderhalf jaar probleemloos met vista gewerkt en nooit problemen gehad. nou is mijn desktop pc overleden( windows xp) en heb dus geprobeerd om mijn laptop over te zetten naar windows xp. nadat ik de instalatie had gestart kreeg ik ongeveen halfverwege een melding:

setup kan het bestand blablabla.dll niet kopieren

druk op enter als je het kopieren opnieuw wilt proberen
druk op esc als u dit bestand wilt overslaan
druk of f3 als u setup wilt afsluiten

nou heb ik bij alle bestanden op esc gedrukt, aangezien de instalatie anders niet verder gaat. maar hij start niet op ( logisch natuurlijk want hij heeft die bepaalde bestanden natuurlijk niet ) maar weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat windows XP het wel gewoon doet? want heb deze pc echt hard nodig voor mijn werk!

ik hoop op snelle reactie,

met vriendelijke groet

jeroen

Je cd is waarschijnlijk beschadigd of vuil.
Koud water, en een zachte stofvrije doek doet wonderen.
Kijk een of er krassen opzitten.

Je cd is waarschijnlijk beschadigd of vuil.
Koud water, en een zachte stofvrije doek doet wonderen.
Kijk een of er krassen opzitten.

oke ik heb dat nu net geprobeerd en hij doet inderdaad al meer dan eerst, echter duurt het nu wel erg lang voordat hij wat doet. hij zegt dat hij bezig is met windows instaleren, en dan krijg ik allemaal schermen van hoe makkelijk het wel niet is om met movie maker etc te werken. echter blijft de tijd:
de instalatie duurt nog circa:39 min.

en dat geeft hij al tien minuten aan. ik zal blijven wachten

harstikke bedankt voor je snelle reactie!

Je probeert een oude XP te zetten op een redelijk nieuwe laptop? Dat gaat niet zo maar! Dan moet je eerst kijken of er wel XP-chipsetdrivers zijn voor die laptop. Misschien moet je die dan eerst slipstreamen, ook met SP3 er bij. Bovendien kun je problemen krijgen met SATA-toestanden (heb ik inmiddels doorgekregen). Zoek eens op dit forum met de term "SATA".

Je probeert een oude XP te zetten op een redelijk nieuwe laptop? Dat gaat niet zo maar! Dan moet je eerst kijken of er wel XP-chipsetdrivers zijn voor die laptop. Misschien moet je die dan eerst slipstreamen, ook met SP3 er bij. Bovendien kun je problemen krijgen met SATA-toestanden (heb ik inmiddels doorgekregen). Zoek eens op dit forum met de term "SATA".

Dan had hij daar al eerder een melding van gekregen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan