Nederlandse taal windows 7 ultimate

• Onderwerp starter Onderwerp starter asmi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

asmi

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Heb windows 7 ultimate geinstalleerd op mijn laptop, rechts in het scherm staat versie build 7600 na de eerste instalatie kwamer er 34 updates, maar hij krijgt steeds de foutmelding bij de volgende update KB976749, ik weet niet of dit iets te maken heeft met een taal updtate, maar als ik naar change display language ga, en vervolgens instaal/uninstall languas en dan op install display languages klik en vervolgens launch windows update dan probeert hij weer kB976749 te instaleren om dan vervolgens weer een foutmelding te geven, nu zie ik ook dat er de optie browse computer or network bijstaat is het ook mogelijk om dan de lokatie van de talen op te zoeken, en waar kan ik die dan vinden?

volgens mij is kB976749 GEEN language update, maar een internet explorer update.

zie bijlage.

ik wil ook ff je sys spec weten.

heb je de tijd goed ingesteld? en ook in de bios?

Heb ik ook vaak gehad die problemen.

Gr Patryk vd meulen

Bijlagen

• 8437857.jpg
    8437857.jpg
    99 KB · Weergaven: 51
volgens mij is kB976749 GEEN language update, maar een internet explorer update.

zie bijlage.

ik wil ook ff je sys spec weten.

heb je de tijd goed ingesteld? en ook in de bios?

Heb ik ook vaak gehad die problemen.

Gr Patryk vd meulen

AMD 64x2 dual core
3 gb ddr2
1.9 ghz

heb je hier voldoende aan/

kom er net achter dat de volgende update ook misloopt KB974431, heeft deze mischien iets met de taalinstelling te maken?

Alle mislukte updates hebben niets met taalinstellingen te maken
de 1e is van IE 8 x64
de 2e van Windows 7 x64(beveiligings-update)

Het lijkt er op dat na 3 dagen de updates, wel lukken, rest nu nog mijn vraag, waarom de versie van ultimate, niet de nederlandse taal kan installeren, terwijl ze adverteren met 35 talen.

Tijdens de eerste installtie heb ik engels aangeklikt. ligt het mischien daaraan?

Het is gelukt om windows 7 te updaten naar de nederlandse taal, heb niet goed gekeken wat voor soort updates er in stonden maar bij de melding 34 updates, stond de nederlandse taal.

een ieder bedankt voor de reactie,s

Juist,als je dat meteen had gevraagd had ik je gisteren het antwoord al kunnen geven.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan