Windows update installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

ik zit met het probleem dat de onderstaande installatie van een windows veiligheids update niet wil lukken:

KB974417: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 voor Windows 2000, Windows Server 2003 en Windows XP

Installatie is mislukt

Foutcode: 0x645

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Het probleem is nu dat deze update steeds weer opnieuw wordt gedownload en geïnstalleerd (hetgeen dus mislukt).

Ik kan dit alleen voorkomen door de automatische update uit te schakelen maar dat wil ik niet.

Wie kan me helpen?

Hallo,

ik zit met het probleem dat de onderstaande installatie van een windows veiligheids update niet wil lukken:

KB974417: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 voor Windows 2000, Windows Server 2003 en Windows XP

Installatie is mislukt

Foutcode: 0x645

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Het probleem is nu dat deze update steeds weer opnieuw wordt gedownload en geïnstalleerd (hetgeen dus mislukt).

Ik kan dit alleen voorkomen door de automatische update uit te schakelen maar dat wil ik niet.

Wie kan me helpen?

dit gebeurt ook bıj mıj geen ıdee maar ınstaleer dan zelf framework 2.0?

Heb geprobeerd om Framework 3.5 SP1 (want die is geïnstalleerd) te verwijderen maar dat lukt me ook niet. Ik krijg de onderstaande foutmelding:

[11/04/09,22:47:58] Windows Installer Patch Registration Fix for .NET Framework 3.5 (x86): [2] CGenericComponent::Install() expects the setup file for Windows Installer Patch Registration Fix for .NET Framework 3.5 (x86) but fails to get it

[11/04/09,22:47:59] setup.exe: [2] ISetupComponent::Pre/Post/Install() failed in ISetupManager::InternalInstallManager() with HRESULT -2147467259.

[11/04/09,22:48:11] WapUI: [2] DepCheck indicates Windows Installer Patch Registration Fix for .NET Framework 3.5 (x86) is not installed.

Hoe los ik dit op?

Heb geprobeerd om Framework 3.5 SP1 (want die is geïnstalleerd) te verwijderen maar dat lukt me ook niet. Ik krijg de onderstaande foutmelding:

[11/04/09,22:47:58] Windows Installer Patch Registration Fix for .NET Framework 3.5 (x86): [2] CGenericComponent::Install() expects the setup file for Windows Installer Patch Registration Fix for .NET Framework 3.5 (x86) but fails to get it

[11/04/09,22:47:59] setup.exe: [2] ISetupComponent::Pre/Post/Install() failed in ISetupManager::InternalInstallManager() with HRESULT -2147467259.

[11/04/09,22:48:11] WapUI: [2] DepCheck indicates Windows Installer Patch Registration Fix for .NET Framework 3.5 (x86) is not installed.

Hoe los ik dit op?

als je 3.5 wrm dan 2.0? ıs tog beter 3.5

Nu zie ik wat je bedoeld.

Hij wil een update installeren voor versie 2 terwijl ik 3.5 heb

Dit download hij automatisch dus ik doe dit niet zelf.

Hoe kan ik dat voorkomen dan?

Om bepaalde updates uit te sluiten als je auto-update hebt ingeschakeld:
Schakel AutoUpdate uit en kies voor handmatig(ik wil zelf bepalen wanneer/of welke updates ik installeer) o.i.d.
Of ga,na uitschakelen AutoUpdate,zelf naar windows update en klik op zoeken,nu kun je evt. de updates die je niet wilt verbergen/niet meer weergeven, afhankelijk van welke Update/IE/OS-versie je hebt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan