Hoeveel sdram geheugen kan ik plaatsen

• Onderwerp starter Onderwerp starter AvP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AvP

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Mijn moederboard Asus CUSL2-C met ID 10/04/2000-1815-CUSL2-C-00 heeft 3 Ramslots maar er zijn er twee in gebruik, één slot is dus nog vrij. Nu wil ik graag weten hoeveel mijn moederboard aan geheugen aan kan.
Als er meerdere gegevens nodig zijn om deze vraag te beantwoorden dan wil ik die wel even opzoeken. Nee, niet gaan zeggen dat het een computer is uit de tijd van Napolion, dat weet ik al en dat het zonde van het geld is er een RAM geheugen voor te kopen.
Zou graag horen wat mogelijk is, er zit nu aan RAM geheugen 2x256MB PC133 SDRAM geheugen in en ik wil weten of ik dit kan verhogen.
AvP

System Name CUSL2-C
Standard Memory 0MB R
Maximum Memory 512MB
Upgrade Slots 3

Hoi,

Hij is geschrokken frank hij is gelijk uitgelogd:D:D
Dat is al een oud systeempje 512\Mb.

Modag

Klopt.....:D

ik weet niet of je mijn eerste replay nog gezien(en dus verwijderd door me) had maar daar werd geproken over 3x 256mb.
Na verder zoeken van me kwam ik toch meer op die 512mb uit.
De eerste link was zeer waaarschijnlijk geen juiste info

System Name CUSL2-C
Standard Memory 0MB R
Maximum Memory 512MB
Upgrade Slots 3

Heb ik wat gemist heb alleen deze gezien maar maakt niet uit we komen beide op hetzelfde uit dus zal dat wel goed zijn:thumb:.

Modag

Hoi,

Hij is geschrokken frank hij is gelijk uitgelogd:D:D
Dat is al een oud systeempje 512\Mb.

Modag

Nee hoor, ben niet geschrokken en jammer dat er niet meer geheugen kan worden ingeprikt.
AvP

Hoi,

Ja dat is zeker jammer :(:(
en gelukkig niet geschrokken:D
Modag

Klopt.....:D

ik weet niet of je mijn eerste replay nog gezien(en dus verwijderd door me) had maar daar werd geproken over 3x 256mb.
Na verder zoeken van me kwam ik toch meer op die 512mb uit.
De eerste link was zeer waaarschijnlijk geen juiste info

Bedankt Frank. Jammer dat er niet meer in kan. Had een stille hoop dat ik er nog 256mb bij kon zetten maar het is niet anders. Ook niet zo erg hoor, het is een netwerkcomputer dus wordt meer gebruikt als tweede computer met veel opslag.
AvP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan