nieuwe behuizing met goeie airflow

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker235

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Hallo ik wil een nieuwe behuizing aanschaffen met een goede airflow er moet een at5870 in passen en 3 harde schijven.ik wil ook graag een neiuwe voeding kopen voor de at5870,liefst een high end.de prijs voor de kast is maximaal 100 euro en de prijs voor de voeding maakt niet zoveel uit,alvast bedankt.

En voor de voeding heb je een goede aan één van deze twee hier genoemde corsairs
De 750w is echt al zat, maar de 1000w geeft extra ruimte voor een eventuele latere crossfire.

mvg Leo

Laatst bewerkt:
oké,bedankt voor de cases ik denk dat ik voor de gladiator ga ,nu heb ik een voeding van 650 watt van sweex ,zou deze de 5870 kunne laten functioneren?

oké,bedankt voor de cases ik denk dat ik voor de gladiator ga ,nu heb ik een voeding van 650 watt van sweex ,zou deze de 5870 kunne laten functioneren?

Die SWEEX voeding kan zo de kliko in, je hebt een echte A-merk voeding nodig, en SWEEX is een Z merk......................

ok,bedankt maar tot nu toe had ik er geen probleem mee op men 8800GTS ,ik ga de 750watt voeding bestellen dan maar :)

Zwaar overdreven natuurlijk, zo'n dure 750W voeding, echt overkill, maar ja, het zijn jouw centjes!

:shocked:
Zwaar overdreven natuurlijk, zo'n dure 750W voeding, echt overkill, maar ja, het zijn jouw centjes!

Je hebt natuulijk helemaal gelijk dat 750 ook al overkill is. Een goede 500w is al genoeg.
Maar daar heb je er al een paar van gegeven (mn de corsair/silent pro)
Ik was veel te enthousiast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan