AVG kan niet compleet verwijderd worden

• Onderwerp starter Onderwerp starter StenB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

StenB

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2009
Goedemiddag :S

AVG blocked het installeren van nieuwe download programma s.

Uninstall met AVG werkt niet, ook heb ik geprobeerd om in program files de hele map te verwijderen. Lukt natuurlijk niet, dus heb ik zoveel mogelijk verwijderd. De bestanden die nog over zijn heb ik een andere naam gegeven om vervolgens te verwijderen. Dit werkt ook niet. Iemand een idee? Ik kan dus nog niet CCleaner downloaden omdat eerst AVG compleet verwijderd moet worden

PS (mijn account is wel gewoon admin, dus ik kan alles veranderen.)

Laatst bewerkt:
?

Heey

Als ik weet wat Windows doet, dan weet ik het misschien...

mr32

Heey

Als ik weet wat Windows doet, dan weet ik het misschien...

mr32

Ik kreeg deze foutmelding:

Installer initialization failed due to following Error:

@AvgErrorCode_0x0253%FILE%=''C:\Program Files\AVG\AVG88''
@AvgErrorCode_0x0020

Maar nu heb ik zo n beetje alles wat ik kan verwijderen van AVG verwijderd. Behalve enkele bestanden in de program files map van AVG omdat ik daar niet toe gemachtigd ben. Ook kan ik nog steeds niet een ander programma downloaden, ja dat kan wel, maar het bestand is weg ookal staat er dat het downloaden 100% voltooid is

Bedankt allen,

Ik heb het opgelost door alles in de program files folder te verwijderen (op enkele bestanden na die je niet kunt verwijderen).
Vervolgens kon ik wel weer downloaden vanaf de avg site en de ccleaner.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp+het forum!

Oei,

Nou ik denk vanwel omdat alles nu weer werkt als voorheen. Plus dat ik de ccleaner zoals op dit forum werd aangeraden heb gedownload. Alles is nu opgeschoond en heb de viruscanner laten lopen en alles schijnt nu in orde te zijn.
:)

Denkt u dat het een niet-AVG probleem kan zijn?

Laatst bewerkt:
Nee, maar niet alle oude AVG bestanden zijn nu goed verwijderd

Dan probeer ik voor de zekerheid nog even jouw link, ik had verwacht dat de ccleaner dit ook voor zijn rekening zou nemen.

Goed, nogmaals bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan