resolutie aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
er staat bovenin: Helpmij.nl koopt hardware bij: AZERTY Vul als ordercommentaar "Code Helpmij" (zonder quotes) in en steun Helpmij! dat heb ik gedaan, hoort er nu wat te gebeuren?

het plaatje is te groot, hij mag maar 100 kb zijn

Als je iets meer initiatief neemt, zul je een manier vinden om een afbeelding te bewerken cq kleiner maken.

Je zou toch niet willen, dat alles je voorgekauwd wordt:o.

er staat bovenin: Helpmij.nl koopt hardware bij: AZERTY Vul als ordercommentaar "Code Helpmij" (zonder quotes) in en steun Helpmij! dat heb ik gedaan, hoort er nu wat te gebeuren?

Ben je nou zo dom, of zit je de boel te stangen:shocked:

ik weet niet hoe ik met irfanview stukken uit een afbeelding moet knippen. als ik dat weet kan ik de afbeelding wat kleiner maken (in kb)

maar ik hou niet van die sites waar je je mail moet invullen, daar komt alleen maar spam van, is er een andere manier.

ik heb eindelijk paint terug, ik heb het bestand wat verkleint hij is nu minder dan 100kb als het goed is heb ik hem als bijlage gedaan.....

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Kijk nog eens naar het plaatje in mijn bericht van 6 november 16.55 uur.
Wat jij nu post, is idd. datgene wat we zoeken ja, alleen niet zichtbaar in beeld (staat er dus rechts van) is de informatie die we precies zoeken.

maar als ik die informatie die er rechts naast staat erbij doe is het plaatje te groot

Als je het plaatje als JPG opslaat niet. nu heb je het als BMP opgeslagen en dat wordt groot.

als ik het plaatje wil opslaan kan ik alleen maar kiezen voor:

-monochrome bitmap
-16 colour bitmap
-256 colour bitmap
-24-bit bitmap

Hier je afbeelding, maar kunnen we weinig mee. Kijk eens bij "system summary" en maak daar een screen van.
attachment.php

Bijlagen

• pc wizard.jpg
    pc wizard.jpg
    51,5 KB · Weergaven: 59
Als je de screenshot in irfanview opent, kun je deze gewoon als JPG opslaan.

Vreemd dat er totaal geen videokaart wordt weergegeven.:confused:
attachment.php

Bijlagen

• pc wizard 2.jpg
    pc wizard 2.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 39
toen ik pc wizard opende en hij ging laden, stond er wel dit: (zie bijlage)

Bijlagen

• pc wizard.jpg
    pc wizard.jpg
    61,9 KB · Weergaven: 17
ik heb trouwens een aparte discussie geplaatst om achter mijn videokaart te komen. Als iemand daar goed op reageerd kan ik er misschien achter komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan