touchpad toshiba l350 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

fulleffect

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
hallo,

ik heb van de week mijn laptop geupgrade naar windows 7 en nu werkt mijn touchpad niet meer. hij staat niet meer in apparaatbeheer. ik heb nieuwe drivers geinstalleerd, maar dat werkt ook niet. wat kan ik doen??

groeten, marco

Drivers van je moederbord-cd-rom of gedownload?

hallo,

ik heb van de week mijn laptop geupgrade naar windows 7 en nu werkt mijn touchpad niet meer. hij staat niet meer in apparaatbeheer. ik heb nieuwe drivers geinstalleerd, maar dat werkt ook niet. wat kan ik doen??

groeten, marco

Geef een meer gedetailleerde beschrijving van je Toshiba.
Aan de hand van "toshiba l350" kom ik niet verder.
Is het een libretto, qosimo o.i.d. ?

sorry, het gaat om een toshiba satellite l350 17Q met windows 7 home premium

driver robot vind 4 drivers (niet de touchpad) en alsk die wil updaten moek betalen voor driver robot:confused:

hmmzz ik zie hem er niet tussen staan volgens mij. en al die tips die ze op toshiba geven zijn voor en tijdens de instalatie van windows 7 en niet erna. alles werkt verders.. behalve dit.. ik vind het zo raar dat ze er wel drivers voor geven maar ik hem niet in apparaat beheer zie staan???

deze driver had ik al gevonden. hij installeerd goed, ik moet hem opnieuw starten maar er gebeurd niks.

Heb je wellicht in je bios instellingen aangepast.
Trek je externe muis eens eruit, en probeer of hij dan functioneerd.

niks in bios geprobeerd, daar ga ik nooit in zonder reden. externe muis er uit trekken maakt geen verschil. zou het uit kunnen maken dat die er in heeft gezeten tijdens de installatie?

niks in bios geprobeerd, daar ga ik nooit in zonder reden. externe muis er uit trekken maakt geen verschil. zou het uit kunnen maken dat die er in heeft gezeten tijdens de installatie?

Nee, dat waag ik te betwijfelen.
Kijk toch eens in je bios, en kijk of daar een instelling aanwezig is, om als een externe muis aangesloten is of het touchpad uitgeschakeld wordt.
Evt. aangeven, dat allebei de opties werken, dus extern en ingebowd.
Vergeet niet op te slaan.
Als je verder niets veranderd, kun je met een gerust hart rondkijken in je bios.

ik heb dezelfde vraag gesteld op het forum van toshiba, nu krijg ik daar reacties van iemand met 11 posts dus dat vind ik niet zo betrouwbaar en hij geeft ook reacties die ik allang uit geprobeerd heb (het gebeurd eigenlijk bijna nooit dat ik hulp nodig heb, maar tjah kan niet alles weten:p) maar die kwam dus met het idee om terug te gaan naar vista, kijken of die daar wel werkt en dan weer terug naar 7.. ik zelf zie daar niet zoveel meer waarde in aangezien ik nu in 7 zit en hij nu moet werken!! ik wil alleen nog is everest proberen, kijken of die me verder kan helpen.

maar wat vinden jullie van het idee om eerst terug te gaan naar vista?? en zo ja hoe?? kheb geen recovery disks, zou de recovery van toshiba nu nog werken denk?? er is niks geformateerd namelijk.

ps. ik zal vanavond is kijken in de bios, nu eerst ff eten en daarna op visite ;-)

Nou wordt het toch tijd om e.o.a. helpmuts van Toshiba te raadplegen, nadat het bios ook geen oplossing biedt.

ik ben ietsje verder!!

sowieso heb ik alles geupdate met hulp van toshiba tempro.. een of ander programma wat meldingen geeft als er ergens een update van is.. zoals in mijn geval bios.. dus hij is nu echt helemaal up to date.

toen ging ik everest proberen.. en zie daar.. touchpad in apparaat lijst.. ik verder kijken en kwam toen de optie "verborgen apparaten weer geven" in apparaat beheer van windows zelf. en daar stond ie weer, met een uitroepteken. nu zegt hij dus: Dit apparaat is niet aanwezig, werkt niet goed of niet alle stuurprogrammas ervoor zijn geinstalleerd (code 24)

wat nu verder?

Nu nogmaalss de juiste driver proberen te vinden. Liefst automatisch zoeken, of aanwijzen in de map, waar je de touchpad driver hebt gedownload.

dan zegt hij dat er geen betere drivers gevonden zijn...

wat houd foutcode 24 in? daar wordt ik ook niet echt wijzer van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan