hallo, heb hulp nodig bij een game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

KabouterPlop

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
hallo,

ik ben op zoek naar een game computer,

nou is het voor een vriend voor zijn verjaardag, hadden met flink wat mensen wat bijgelegd en komen we op het bedrag uit van 1100 euro(mag MAX tot 1200) incl beeldscherm
scherm,toetsenbord,muis,besturingsysteem hoef er niet in te zitten, dat is al geregeld

nou weet ik dat samenstellen aardig wat geld zou besparen.

ik weet dat hij een fanatieke gamer is dus een goede grafische kaart is van belang maarja daar hebben jullie verstand mee.

ik hoop dat jullie iets moois in elkaar kunnen zetten wou graag meehelpen maar ik heb er geen verstand van.

alvast harstikke bedankt.

Gr Ron Steens

hallo bedankt voor uw lijst nou heb ik 2 vraagjes.

is AMD niet beter dan intel? voor gaming

die grafische kaart kan die veel spellen trekken? zoals crisis op hoogste qualiteit?

hoop dat ik hierop antwoord kan krijgen zodat ik hem kan voorstellen bij mijn vrienden

heeft iemand anders een wat betere lijst?

alvast harstikke bedankt, Gr Ron Steens

ik heb alle vragen - opmerkingen waar topic starter niks aan heeft verwijdert.

ah srry dat is mijn foutje
budget is 1200 euro incl beeldscherm, maar er hoef geen software/toetsenbord/muis of een geluid setje er bij

Gr Ron Steens

dan is dit het heel erg bedankt mars,

hebben dan nog 85 euro over, zouden we een wat betere grafische kaart pakken? of proccesor? hopelijk kunt u dit nog beantwoorden.

en is het mogelijk met dat systeem bijv. battlefield 2142 te doen, crisis op hoogste kwaliteit?

alvast harstikke bedankt mars.

Laatst bewerkt:
meer40,marsmannetje bedankt beiden voor jullie tijd.

dan pak ik die betere grafische kaart erbij.

alleen een klein vraaggie dan zijn jullie van mij verlost :)

kan dit systeem crisis, battlefield 2142 op de hoogste details aan?

oja mars die scherm is full hd he?:P

Laatst bewerkt:
Het systeem trekt alle spellen met het meeste gemak de videokaart is nu bijna de beste in zijn soort ben, maar gerus dat het alle spellen makkelijk zal trekken. Het beeldscherm is full hd.

Groetjes,

Meer40

hallo een vraagje.

(die 5850 word een 5870 hd)
van all die onderdelen wordt het wel maximaal benut en niet bijv. grafische kaart 80% omdat... het niet bij elkaar past of zoiets, een vriend zei dat als je een pc samensteld dat de onderdelen niet maximaal benut zouden worden? hopelijk kunnen jullie me ermee raad geven.
en wat voor bestuuringssysteem zou het beste zijn voor een gaming pc?

hopelijk snappen jullie me :)

met vriendelijke groet Ron

als je een pc in de winkel koopt heb je altijd groot kans dat je systeem niet vol benut word maar de pc die marsmannetje heeft samengesteld zal vol worden benut, en gefeliciteerd met zijn verjaardag :P

Tja, de vraag is of je altijd de kracht van het systeem nodig hebt...

Een merkpc zal sneller voor 100% gebruikt worden, omdat er zwakkere onderdelen in zitten. Zoek maar eens een merkpc met een HD5850.... (laatstaan HD5870)

als je een pc in de winkel koopt heb je altijd groot kans dat je systeem niet vol benut word maar de pc die marsmannetje heeft samengesteld zal vol worden benut, en gefeliciteerd met zijn verjaardag :P

ah dat is pas in december :) maar wel iedergeval op tijd bestellen :D

een computer kan je niet lang van te voren samenstellen... De prijzen veranderen daar veel te snel voor...

Tja, de vraag is of je altijd de kracht van het systeem nodig hebt...

Een merkpc zal sneller voor 100% gebruikt worden, omdat er zwakkere onderdelen in zitten. Zoek maar eens een merkpc met een HD5850.... (laatstaan HD5870)

ja dat klopt zat toevallig te kijken als je een game pc met 5870 vind je weinig en soms zijn de prijzen ook hoger.

dus wat raden jullie aan voor een gamecomputer samengestelde die mars heeft gemaakt of een merkpc:/

als het die samengestelde pc is:

de onderdelen worden normaal benut of maximaal %? voor gaming?

en welke bestuuringsysteem is het beste voor gaming?

gr Ron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan