hallo, heb hulp nodig bij een game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

KabouterPlop

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
hallo,

ik ben op zoek naar een game computer,

nou is het voor een vriend voor zijn verjaardag, hadden met flink wat mensen wat bijgelegd en komen we op het bedrag uit van 1100 euro(mag MAX tot 1200) incl beeldscherm
scherm,toetsenbord,muis,besturingsysteem hoef er niet in te zitten, dat is al geregeld

nou weet ik dat samenstellen aardig wat geld zou besparen.

ik weet dat hij een fanatieke gamer is dus een goede grafische kaart is van belang maarja daar hebben jullie verstand mee.

ik hoop dat jullie iets moois in elkaar kunnen zetten wou graag meehelpen maar ik heb er geen verstand van.

alvast harstikke bedankt.

Gr Ron Steens

hallo bedankt voor uw lijst nou heb ik 2 vraagjes.

is AMD niet beter dan intel? voor gaming

die grafische kaart kan die veel spellen trekken? zoals crisis op hoogste qualiteit?

hoop dat ik hierop antwoord kan krijgen zodat ik hem kan voorstellen bij mijn vrienden

heeft iemand anders een wat betere lijst?

alvast harstikke bedankt, Gr Ron Steens

ik heb alle vragen - opmerkingen waar topic starter niks aan heeft verwijdert.

ah srry dat is mijn foutje
budget is 1200 euro incl beeldscherm, maar er hoef geen software/toetsenbord/muis of een geluid setje er bij

Gr Ron Steens

dan is dit het heel erg bedankt mars,

hebben dan nog 85 euro over, zouden we een wat betere grafische kaart pakken? of proccesor? hopelijk kunt u dit nog beantwoorden.

en is het mogelijk met dat systeem bijv. battlefield 2142 te doen, crisis op hoogste kwaliteit?

alvast harstikke bedankt mars.

Laatst bewerkt:
meer40,marsmannetje bedankt beiden voor jullie tijd.

dan pak ik die betere grafische kaart erbij.

alleen een klein vraaggie dan zijn jullie van mij verlost :)

kan dit systeem crisis, battlefield 2142 op de hoogste details aan?

oja mars die scherm is full hd he?:P

Laatst bewerkt: