problemen met linksys wrt610n

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah want jij kan het draadloos netwerk niet vinden dus dan moet je op jouwn computer wat veranderen want het werkt wel via andere computers.

mvg
Rutger

jah want jij kan het draadloos netwerk niet vinden dus dan moet je op jouwn computer wat veranderen want het werkt wel via andere computers.

mvg
Rutger

oké ga ik het even doen,kom er op terug

Logisch, het ging om die laptop
Maargoed als je elkders wel Wireless verbinding hebt zijn er gewoon instellingen die elkaar mislopen
verwijderd de complete verbinding instellingen en knal alles thuis een minuut uit zet alles aan en verbind opnieuw

Logisch, het ging om die laptop
Maargoed als je elkders wel Wireless verbinding hebt zijn er gewoon instellingen die elkaar mislopen
verwijderd de complete verbinding instellingen en knal alles thuis een minuut uit zet alles aan en verbind opnieuw

Even voor de duidelijkheid dan,moet ik mijn wirless verbinding op mijn dot verwijderen?
Of bedoel je dat ik de router moet verwijderen van mijn vaste laptop?
En opnieuw moet installeren?Zodat hij misschien mijn verbinding wel ziet

Want mijn wirless werkt gewoon op mijn Dott(bij een ander geprobeerd)
Alleen de router(LINKSYS) thuis,die vast zit aan mijn vaste pc,ziet mijn laptop niet,en geeft ofline aan.

Misschien ben ik blond nu hoor,maar voordat ik straks iets doe wat niet moet vraag ik het maar even

groetjes

dan moet je even kijken in de router als de SSID wel uitzent, dit kan ook nog het probleem zijn, omdat hij op andere laptops mischien wel is opgeslagen ;)

(SSID zit in de router dus moet je even inloggen op de router en dan het tabje draadloos/wireless/wifi) weet niet hoe het vermeld staat bij de router, dan staat daar als goed is SSID bij en die moet je dan even laten uitzenden ;)

mvg
Rutger

dan moet je even kijken in de router als de SSID wel uitzent, dit kan ook nog het probleem zijn, omdat hij op andere laptops mischien wel is opgeslagen ;)

(SSID zit in de router dus moet je even inloggen op de router en dan het tabje draadloos/wireless/wifi) weet niet hoe het vermeld staat bij de router, dan staat daar als goed is SSID bij en die moet je dan even laten uitzenden ;)

mvg
Rutger

Bedankt Rutger,:thumb:

okè,ik zal het zo even proberen,zodra ik iets weet kom ik ff terug

Bedankt Rutger,:thumb:

okè,ik zal het zo even proberen,zodra ik iets weet kom ik ff terug

Sorry dat ik er ff niet ben ,maar ik ben harstikke ziek,dus ik kom erop terug hoor zodra het weer gaat

oke maakt niet uit ik hoor het vanzelf,
&nd beterschap ;)

mvg
RutgerV

Bedankt,ben er weer hoor:D

Ik heb ingelogd in de router ik kan deze aanvinken Wi-Fi Protected Setup
of handmatig hij staat nu op handmatig,staat het goed zo dan?

SSID-broadcast: staat op ingeschakeld:confused:

Ik snap er niks meer van,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan