GTA San Andreas Install lukt niet op Windows 7 32-bit NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankmobo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Beste mensen,

De installatie van san andreas lukt op het moment niet. De installatie start wel, maar nadat ik al mijn keuzes heb ingevuld en akkoord ben gegaan met van alles en de pc start met het echte installeren gebeurt het. Mijn DVD speler is gewoon een half uur in rust, en draait dan voor 30 seconden, en dat gaat zo verder. Op deze manier duurt het dus dagen om SA te installeren. Andere programma's zijn probleemloos geïnstalleerd.

Raar is het schijfje niet kapot?, Download anders GTA even.

Ik zie geen krassen op het schijfje, hij is namelijk weinig gebruikt hé. 1 of 2 keer geïnstalleerd, en voor het spelen heb je hem niet nodig. Downloaden doe ik liever niet, moet je weer gaan werken met iso's enz.

Ik zie geen krassen op het schijfje, hij is namelijk weinig gebruikt hé. 1 of 2 keer geïnstalleerd, en voor het spelen heb je hem niet nodig. Downloaden doe ik liever niet, moet je weer gaan werken met iso's enz.

Okee, Heb je hem al in een andere computer getest? Als hij het daar gewoon doet dan ligt het aan W7 Denk ik of aan je Disc Drive.

probeer ıs om op je berueablad te kopıeren mıss lukt dıe dan wel?

Ook bij kopiëren naar bureaublad, pauzeert de DVD speler weer heel lang.

Ligt inderdaad aan de DVD speler in combinatie met Windows 7. Onder XP (Dualboot systeem), heb ik de bestanden van de DVD naar de HDD gekopieerd, en vervolgens onder W7 geïnstalleerd. Het werkt nu probleemloos!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan