live messenger sluit automatisch af

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoc2009

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2009
na het installeren van de nieuwste live messenger, sluit deze automatisch af.

dus aanmelden gaat nog, maar zodra er een venster open gaat om een gesprek te starten, krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden, en dan word alles afgesloten.

heb al 7 keer verwijderd en een nieuwe geinstalleerd, maar hij blijft hetzelfde doen.

wie weet wat het zou kunnen zijn?

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om te vermelden welk besturingssysteem er op je pc draait?

Tijs.

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om te vermelden welk besturingssysteem er op je pc draait?

Tijs.

is de eerste keer dat ik hier zit, en weet niet welke gegevens ik nog meer moet vermelden.

ik heb windows xp er op zitten

Ik hoop dat je begrijpt dat we inderdaad minstens het besturingssysteem moeten weten.

Kijk even hier voor 2 stappenplannen die je kunt gebruiken, die in posting #2 en posting #4 staan vermeld aldaar.

Tijs.

Ik hoop dat je begrijpt dat we inderdaad minstens het besturingssysteem moeten weten.

Kijk even hier voor 2 stappenplannen die je kunt gebruiken, die in posting #2 en posting #4 staan vermeld aldaar.

Tijs.

Dank je wel, maar bij mij was het een ander probleem, ik kon me wel aanmelden , alleen geen gesprek beginnen, want dan sloot messenger gelijk af, en gaf een melding dat er een fout is opgetreden.

ik heb live messenger er toch maar weer eraf gegooid en heb een manier gevonden hoe ik die verplichte update kan ontwijken, en gebruik nou gewoon weer messenger 8.5 :thumb:

groeten

Toch vind ik het jammer dat je die instructies niet geprobeerd hebt, maar goed, als je met een 'omgebouwde' 8.5 ook tevreden bent dan is dat prima, natuurlijk.

Klik dan nog even op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan