Panda cloud antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Sinds kort is de Panda cloud antivirus uit de beta testversie en is er een 1ste versie 1.0 uitgebracht.
Heeft iemand al ervaring met dit product?
Is dit aan te raden?

Groet,:thumb:

Wat ik heb gelezen is de detectie nog niet zo goed als bij Avira of Avast. Ook heb je er alleen wat aan als je online bent, aangezien de data onderzocht wordt door de cloudserver.

Ik heb beta en die werkt heel goed :D
me broertje zit soms op website's waar virussen opzitten en ze worden meteen verwijderd het werkt erg goed
! :)
ik ben tevreden :)

Ik heb beta en die werkt heel goed :D
me broertje zit soms op website's waar virussen opzitten en ze worden meteen verwijderd het werkt erg goed
! :)
ik ben tevreden :)

Ik me ook niet voorstellen dat ze iets gaan uitbrengen wat slecht is.

Zo super positief vind ik het niet:
Can't function properly without Internet connection. Failed to remove huge amounts of malware traces from threats it detected.

En gezien de test methodiek kan ik me indenken waarom anderen al eerder beweren dat de PC Mag tests waardeloos zijn.
To test a product's ability to remove malware, I install it on a dozen virtual machine test systems, each of which is infested with three or four malware samples. The samples include adware, spyware, worms, viruses, Trojans, rootkits, and scareware (rogue security software).
Ach, je weet niet wat ze testen qua samples en de hoeveelheid is ook veel te weinig om een betrouwbaar beeld te schetsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan