Wat is beter een xbox 360 elite of een game pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPOREACTIVATOR

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een discussie met een jongen bij mij uit de klas wat een beter/mooier beeld geeft een xbox360 of een game pc.
Ik heb een computer met een grafische kaart met 1gb grafisch geheugen en een processor met 3,25gb werkgeheugen, mijn grafische kaart heet sapphire radeon hd4850 en die processor weet ik niet meer.
En die jongen heeft een elite, een witte. wat is geeft mooier beeld? Het gaat me er niet om dat er rekening wordt gehouoden met de grootte van het beeld dat het niet vergelijkbaar is maar gewoon wat mooier is. (ps, mijn beeldscherm is 22 inch)

Groeten

Een feit.

Maarja, een échte game pc kost rond de 900 euro, en een elite minder. Het is wat jij wilt.

Je bent er toch zelf wel achter gekomen wat beter is?

Xbox Elite= 30%
Game PC= 70%

Haha. Een game pc heet niet voor niets een GAME pc!

sorry dat ik het er niet bij heb gezegd:

DAt was een poll met meer dan tweeduizend reacties. Sorry.

Ik zal het hem laten zien, maar wat voor grafische kaart zit er in een xbox weet jij dat ? En alle andere dingen enzo

360 Elite kan niet wit zijn en de 360 is qua specificaties beter dan jouw PC, maar je kán meer met je PC. Tekstverwerken, internetten, etc.

En je kan je PC natuurlijk een beetje upgraden, een 360 niet.

(360 heeft trouwens een Processor Core Spec 3 Cores, 2 hardware threads per core en een ATI grafische kaart van 500 MHz die Shader Model 3.0 ondersteunt)

360 Elite kan niet wit zijn en de 360 is qua specificaties beter dan jouw PC, maar je kán meer met je PC. Tekstverwerken, internetten, etc.

En je kan je PC natuurlijk een beetje upgraden, een 360 niet.

(360 heeft trouwens een Processor Core Spec 3 Cores, 2 hardware threads per core en een ATI grafische kaart van 500 MHz die Shader Model 3.0 ondersteunt)

GTA IV Op een Game PC en GTA IV op een Elite 360. Game pc wint. Pc is: Scherper,
Mooiere kleuren enz.

game pc's zijn het beste consoles zullen hier nooit tegen op kunnen

een pc word constant beter maar kan je upgraden bij een console mag je elke keer weer een nieuwe kopen

PS3 heeft een kansje gehad maar de pc laat het in het stoff happen

game pc's zijn het beste consoles zullen hier nooit tegen op kunnen

een pc word constant beter maar kan je upgraden bij een console mag je elke keer weer een nieuwe kopen

PS3 heeft een kansje gehad maar de pc laat het in het stoff happen

helemaal mee eens
Ik ga ook voor de PC

Hij is wel een stukje duurder maar dan heb je ook veel meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan