Call of duty modern warfare 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrautZ

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2009
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb sinds 10 november MW2 gekocht en als ik online ga dan laad hij de map perfect en kan ik de ronde gewoon spellen maar, als hij de volgende map laad dan krijg ik een Directx error en dan bevriest het spel en moet ik op esc drukken en daarna het spel opnieuw opstarten en dan begint het weer van voor af aan. Ik heb al geprobeerd om Directx opnieuw te installeren maar dan zegt hij tijdens de installatie er is all een nieuwere of gelijkmatige versie geinstalleerd installatie niet nodig. Ik heb geen enkel probleem met andere spellen alleen met MW2.

P.S.
Ik heb windows vista home 32bit en mij computer specs zijn ver boven de aanbevollen requirements. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Bij voorbaat dank

Met vriendelijk groet,

Jevon Speirs

Heb je dit alleen bij MW2 of ook bij andere games. Zo ja, even DirectX opnieuw installeren (Kan je gewoon zoals elk programma eigenlijk eerst verwijderen en dan installeren.)

@ probleempjes,

Wel het hele bericht lezen, de vragen die jij nou stelt zijn door ts al beantwoord.

@ Krautz,

Installeer je de directx versie die bij het spel word geleverd? Zo nee, probeer die eens te installeren.
Ook een duidelijke beschrijving van de error zou ons kunnen helpen achter het probleem te komen.

Bij MW2 is geen Directx file meegeleverd helaas. Ik heb het alleen bij MW2 en bij andere spellen totaal niet dat gaat allemaal perfect.

@ Probleempjes:
Hoe kan ik Directx verwijderen en opnieuw installeren ?

@Lita112
Directx zegt het volgende:
directx encountered an unrecoverable error en dat is het en dan druk ik op ok en dan ben ik weer op me desktop.

ik en mijn vrienden hebben hetzelfde probleem bij cod2 gehad en hebben de instellingen van automatisch naar directx 7 gezet en hierbij was het probleem verholpen meschien werkt dat ook bij jou door in het spel directx 1tje lager te zetten.

ik en mijn vrienden hebben hetzelfde probleem bij cod2 gehad en hebben de instellingen van automatisch naar directx 7 gezet en hierbij was het probleem verholpen meschien werkt dat ook bij jou door in het spel directx 1tje lager te zetten.

Hoe kan ik dat instellen om Directx 1tje lager te zetten ? Sorry ben een totale noob in dit soort dingen :P.

als het spel opgestart is naar options en dan graphics hij staat daar ergens tussen

Bij cod2 heet die optie Rendering method preference en staat standaard op Auto. Kan goed zijn dat dat bij cod6 hetzelfde is :P

Heb je dit alleen bij MW2 of ook bij andere games. Zo ja, even DirectX opnieuw installeren (Kan je gewoon zoals elk programma eigenlijk eerst verwijderen en dan installeren.)
Weet jij misschien hoe dat moet ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen :o.

Klopt die optie is er niet...Volgens mij heeft het te maken met de textures, zet je ze op high dan gaat ie met dx 10 en anders met 9 ofzo maar dit kan ik niet 100% zeker zeggen.

Op de cod dvd staat trouwens wel een direct x install en anders kun je naar je steam>SteamApps>common>call of duty modern warfare 2>Redist>Directx hier staat de nieuwste directx versie.

Good Luck

hoi, ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem met directx, wat moet ik doen?

hoi, ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem met directx, wat moet ik doen?

Mocht het nog niet opgelost zijn... Volgensmij heb ik de oplossing gevonden (heb tenminste geen directx error meer gekregen nadat ik dit gedaan had)

Ga naar de map die robbie1 al zei: "steam>SteamApps>common>call of duty modern warfare 2>Redist>Directx"
Hier zie je ergens "DXSETUP" staan, open de installer, laat hem installeren.
Als je klaar bent is je DirectX geupdate.
Sinds ik dit vandaag gedaan heb heb ik geen error meer gehad.

Veel succes!

Error blijft komen

Hoi allemaal!
Ik heb alles geprobeerd wat jullie hierboven vermelde,,
DirectX via Steam map opnieuw geinstalleerd,, via CD1 van MW2 zelf..
Ook heb ik mijn videokaart geupdate.. de laatste drivers geinstalleerd...
Speelde het spel al 2 week zonder enkel probleem.

Niks geen fps drops of stotterend scherm..
Ineens kreeg ik die DirectX error.

Heb alles geprobeerd. Alles gegoogled maar kom er niet uit!!!
Please help me :(

Grtz Rens

Hartstikke bedankt mensen ik had de hoop al opgegeven. Ik heb directx via steam geupdate en dat heeft geholpen ik heb de Dx error niet meer :cool: :D nogmaals hartstikke bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan