Windows opnieuw geïnstalleerd, maar hoe krijg ik mijn mail berichten terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

musicarnoud

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo,

Ik heb (na dat mijn pc vast gelopen was) Windows 7 geïnstalleerd. Hier voor had ik Vista Ultimate. Nou heb ik voor Windows 7 niet mijn C schijf hoeven formatteren. Office 2007 had ik geïnstalleerd op mijn D partitie, dus alle bestanden zijn er nog. Als ik office via partitie D wil openen, geeft hij aan dat het programma niet goed werkt en ik kan het programma dan niet openen.

Nou wil ik heel graag mijn e-mails terug in outlook krijgen. Heeft iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

Alvast bedankt!

Je moet eerst Outlook geheel installeren op je C partitie.
Zo zorg je ervoor dat er register onderdelen worden bijgewerkt.
Als je dat niet doet, kan Outlook nooit werken.

Nadat je dat hebt gedaan moet je kijken waar je E-Mail Archief staat (dit moet je dan weer zoeken op je D partitie).
Als je dat hebt gedaan zorg je ervoor dat die E-Mails weer in je Outlook op C komen te staan, en als het goed is moet je dan weer alles terug hebben.

Mvg,
Robert

Je moet eerst Outlook geheel installeren op je C partitie.
Zo zorg je ervoor dat er register onderdelen worden bijgewerkt.
Als je dat niet doet, kan Outlook nooit werken.

Nadat je dat hebt gedaan moet je kijken waar je E-Mail Archief staat (dit moet je dan weer zoeken op je D partitie).
Als je dat hebt gedaan zorg je ervoor dat die E-Mails weer in je Outlook op C komen te staan, en als het goed is moet je dan weer alles terug hebben.

Mvg,
Robert

Oke, alvast super bedankt! Heb je toevallig ook nog een idee waar mijn email archief kan vinden in alle mappen van office???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan