Opeens minder geheugen op externe HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colnago1

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2009
Beste,

5 maanden terug een Iomega externe hardeschijf gekocht van 550 GB, werkt perfect totdat ik ben gaan klooien met het programma SwissKnife om de NTFS indeling FAT32 te maken. Na een aantal instellingen geeft de PC nu aan dat er maar 93GB beschikbaar is (totale cpaciteit en beschikbaarheid) terwijl dit eerst 550 GB was!

In het programma heb ik hem FAT32 geformatteerd, hierna kon Vista hem niet meer lezen, aangesloten op een PC met Windows XP en heb hem daar weer NTFS geformatteerd, maar nog steeds blijf de maximum capaciteit 92 GB!

Heeft iemand ervaring met dit probleem of emt de software Swissknife? Ik krijg het in dit programa namelijk niet meer recht getrokken....

Tsja...en nog een bijkomstigheid, net heb ik de externe hardeschijf gecontroleerd op fouten (via eigenschappen --> extra --> volume controleren op fouten) en nu ziet de PC de externe harde schijf weer niet!

Alvast bedankt voor jullie hulp!

hmmmm waarom heb je m uberhaupt naar FAT32 geformatteerd........
configuratie>systeembeheer>computerbeheer>opslag>schijfbeheer als het goed is kan je daar die externe HD compleet formateren....let wel: NTSF

laat ff weten of het gelukt is.

hmmmm waarom heb je m uberhaupt naar FAT32 geformatteerd........
configuratie>systeembeheer>computerbeheer>opslag>schijfbeheer als het goed is kan je daar die externe HD compleet formateren....let wel: NTSF

laat ff weten of het gelukt is.

Perfect, het is gelukt. Ik wil naar FAT32 formatteren, omdat de Playstation 3 deze formatie alleen kan lezen. Heb jij wellicht een idee om de volledige schijf om te zetten naar FAT32?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan