windows7 en ati radeon hd 4330 videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

palmplaza

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
Hallo, mijn probleem is na installatie van windows 7 werkt mijn ati radeon hd 4330 niet meer, in apparaatbeheer geeft hij aan apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteed. ik heb de nieuwe versie van catalyst contol center gedownload speciaal voor 7,catalyst vind de hardware niet, stuurprogramma's ververst, kan geen nieuwere of betere vinden, hoe krijg ik hem weer aan de praat, hij zit in een laptop van acer de aspire 4810t, alvast bedankt

Valt ie nog onder enige garantie? In een laptop valt weinig te herstellen - je kunt nergens bij - zucht

nog wel garantie maar de windows 7 er zelf op gezet, daarvoor was alles in orde,als ik de computer terug zet met de recoverset, zou die het dan wel doen? groet

Ik had precies hetzelfde probleem met mijn acer 5810tg. Mijn HD 4330 startte ook niet.
Ik heb in de BIOS de display mode veranderd van hybrid naar dgpu. Toen werkte mijn ATI kaart wel gewoon en verdween de Intel mobile chipset waar hij eerst op draaide.

Ik heb net ff gekeken op de site van acer en er zijn nu ook drivers van ATI voor windows 7. Ik heb de bios weer teruggezet op hybrid en de driver geïnstalleerd. Nu werken de ATI en Intel videokaarten allebei!

ati 4330

bedankt voor je antwoord, heb net alles weer teruggezet naar vista, maar ik ga dit zeker proberen met windows 7en dan moet het lukken, groet

5810tg

Hallo 4208

Ik kan de driver windows 7 voor de ATI 4330 niet vinden op de acer-site :( , kun je mij uitleggen waar dit ergens staat?

Alvast bedankt

Ati 4330

Dat heb ik gedaan, maar daar is volgens mij de 64 bits Vista versie alleen te downloaden en niet de 32 bits Windows7 versie. vandaar dat ik vroeg waar of hij deze specifieke driver heeft gevonden op de Acer-site.

Dus bij deze is het nog niet opgelost.:(

Ati 4330

Hallo Frank,

Als je haast hebt en je ATI-drivers staan er nog niet op ;) dan kijk je snel over de layout op de site van Acer heen, is verwarrend maar heb het nu gevonden:p en een beeldje hoor :thumb:

Bedankt

ook de 32 bits versies staan er...
De ati driver staat niet specifiek appart op de acer site...

zoek dus je type laptop op in dit menu en kies daar dan je os.
kies dan de ati stuurprogramma

http://www.acer.nl/acer/service.do?...ryISOCtxParam=NL&ctx1.att21k=1&CRC=2939325947

Hallo Frank,

Als je haast hebt en je ATI-drivers staan er nog niet op ;) dan kijk je snel over de layout op de site van Acer heen, is verwarrend maar heb het nu gevonden:p en een beeldje hoor :thumb:

Bedankt

Graag gedaan:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan