Harde schijf indelen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alisha

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Hi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn harde schijf in mijn laptop
Die c schijf is een Fuijitsu van 320gb, deze wil ik graag indelen in 60 gb en 260 gb
Ik draai WinXP erop.

ik heb het al geprobeerd met XP zelf en Partition magic, maar krijg steeds de zelfde error : kan opdracht niet uitvoeren want schijf is momenteel in gebruik...

heb vanalles al geprobeerd, veilige modus, maar niets hielp.
iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen ?

alvast bedankt ;)
groetjesss alisha

Alisha,

Je kan je schijf nooit partitioneren op de schijf waar windows op draai, wanneer windows actief is.

Als je dit wel wil doen moet je Partition Magic starten vanaf cd wanneer de computer opstart.

Alisha,

Je kan je schijf nooit partitioneren op de schijf waar windows op draai, wanneer windows actief is.

Als je dit wel wil doen moet je Partition Magic starten vanaf cd wanneer de computer opstart.

Ah oke dank je, ja dacht al zoiets, dus ik moet partition magic branden op schijf en die dan op laten starten door de laptop, bdankt zal dat wel eens gaan proberen

bedankt alvast ;)
groetjesss alisha

Je bedoel je *.exe of setup bestand op cd-branden?
Nee, je moet echt de cd van Partition Magic downloaden en branden (bootable).
(Wij mogen hier geen instructies over geven, is niet legaal).

Een *.exe bestand of setup op ccd branden zal niet werken.

(in het vervolg mag je gewoon reageren op een bericht, quote is alleen als je terug wil gaan naar een vorig bericht/antwoord)

dit klopt ook. Wanneer je windows op c:\ staan die je dit met een partion magic te doen ,maar let er wel op. Alle data kan verloren gaan.

www.ultimatebootcd.com

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan