Microsoft Office 2007 voor thuisgebruik en studenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurens12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Hallo,

Ik heb ongeveer zo'n 6 maanden geleden een laptop gekocht met een proefversie van microsoft office erop van 30 dagen, deze zijn inmiddels verlopen. Daarna heb ik Microsoft office voor thuisgebruik en studenten gekocht via het internet, ik heb nu een programma'tje op me computer staan waarmee je kan configureren(?) Als ik dan opnieuw Word, Powerpoint of iets anders vaan de office programma's open dan moet ik een productcode invoeren. Ik heb ook een Cd'tje thuis gestuurd gekregen dan krijg ik ook alleen een programma om te configureren(?) ik heb dus 99 euro voor niks uitgegevens of kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Vriendelijke groet.

Lijkt me genoeg dat je Office2007 deïnstalleert via Configuratiescherm -> Software en daarna jouw versie op CD installeren.

Tijs.

Ik bedoel dus dat je de trial-versie deïnstalleert, en dan die versie die je hebt aangeschaft installeert.

Tijs.

Ik bedoel dus dat je de trial-versie deïnstalleert, en dan die versie die je hebt aangeschaft installeert.

Tijs.

Ik ben hem nu opnieuw aan het installeren ik moet nu een productcode opgeven van 25 tekens terwijl ik die niet eens heb gehad??:eek:

Normaal staat dat in een of ander kartonnen 'boekje' dat je open moet maken en dan staat het achter iets dat je los moet scheuren.

Heb je geen CD-code gehad, het staat niet op de CD of het CD-doosje en je hebt ook geen karton erbij gekregen waar het in staat, dan contact opnemen met de leverancier.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan