virtualDJ error

Status
Niet open voor verdere reacties.

helupdesk

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Hoi, ik krijg als ik het mixprogramma virtualDJ opstart de error "protection error 16, please contact us at www.(de site doet er verder niet toe)

Maja, ik ben er dus achter gekomen dat dit alleen gebeurt als je met een Crack versie zegmaar een gedownloade versie verbinding maakt met internet, dit was dus niet de bedoeling en dit is perongeluk gebeurt.

nu zit er dus ergens een Reg. key ofzo die de hele boel steeds tegen houd.. en ik word HEEELEMAAL gek :p..

er werd op een andere site gezegt je pc formateren is de oplossing.. dat heb ik ervoor over, hoe doe ik dat zonder dat ik mn spul kwijt raak?..

danke <3

probeer het programma te deinstalleren en reboot en dan opnieuw te installeren.

probeer het programma te deinstalleren en reboot en dan opnieuw te installeren.

al geprobeerd, vele malen. maar er is dus een reg key ofzo of een bestandje ergens in mn pc die het gebruik van dat programma verhindert.

sorry van die crosspost, wist niet precies waar ik m moest plaatsen.

Maar wat raden jullie aan?

maak een backup van je gegeven. (muziek etc.) sla dat op op een externe hd of dvd.
heb je een windows cd installeer met de functie repareren als het goed is (vandaar de backup) blijven je bestanden ongeschonden en repareert hij alleen windows. (niet op het eerste scherm repareren drukken maar drukken voor instal en darrna geeft hij aan windows opnieuw installeren of repareren of zoe iets in die richting.)
succes:thumb: Vergeet geen backup te maken van je bestanden.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je kan ook nog proberen emet ccleanerje register schhon te maken probeer dat eerst!!!!!!

misschien zijn er nog andere die willen helpen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan