Help mijn pc start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

markstorms

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2009
hallo allemaal,

Ik heb een (groot) probleem. Mijn pc start niet meer op en geeft aan: DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER.. maar het probleem is dat ik die cd niet meer heb !.. iemand een idee waar ik heb via me laptop kan downloaden en op cd-r zetten en dan in de pc stoppen??

Gr.

geen cd/dvd's in drives (diskette)
alles goed aangesloten
zet de pc uit en controleer de kabels.
heb je een xp cd probeer de recovery console met fixboot

geen cd/dvd's in drives (diskette)
alles goed aangesloten
zet de pc uit en controleer de kabels.
heb je een xp cd probeer de recovery console met fixboot

Hallo,
ik zal de kast eens helemaal uit elkaar halen. nee ik heb geen cd van xp enzoo..
drm wou ik het via een download doen. maar ik zal eerst eens kijken naar de binnenkant van de pc

Hallo,
ik zal de kast eens helemaal uit elkaar halen. nee ik heb geen cd van xp enzoo..
drm wou ik het via een download doen. maar ik zal eerst eens kijken naar de binnenkant van de pc

Nee doet het nog steeds niet. is het mogelijk om aan een vriend van me de installatie cd te vragen en dan opnieuw installeren??

ik mag je geen download link geven downloaden is namelijk illegaal (software in ieder geval wel:evil:). maar controleer en we horen het wel:thumb:

ik mag je geen download link geven downloaden is namelijk illegaal (software in ieder geval wel:evil:). maar controleer en we horen het wel:thumb:

okee , ik ga vanavond even de cd halen ( denk ik ) en dat laat ik wel wat weten of hij het doet.

Nee doet het nog steeds niet. is het mogelijk om aan een vriend van me de installatie cd te vragen en dan opnieuw installeren??

dat mag wel (denk ik) als je de licentie van jezelf maar gebruikt. maar controleer dan eerst de recovery console en probeer fixboot en nog een paar andere maar daar is wel iets van te vinden op internet zal nog even zoeken.

dat mag wel (denk ik) als je de licentie van jezelf maar gebruikt. maar controleer dan eerst de recovery console en probeer fixboot en nog een paar andere maar daar is wel iets van te vinden op internet zal nog even zoeken.

Ik weet dat jij dit allemaal makkelijk vind:P maar ik heb er totaal geen verstand van. Waar kan ik recovery console vinden? en fixboot? want hij start niet meer op he. dus kan niet iets vinden op de pc. en owjaa waar vind ik licentie?

recovery console:
windows cd en het eerste blauwe scherm staat repareren druk op r dan krijg je een dos scherm. daarin kan je die commands in uitvoeren.

licentie zit meestal onder op de laptop.

effe tussen haakjes welke laptop, merk, type.
de meestel laptops hebben een recovery partitie en die kan je benaderen door op een f(cijfer) knop te drukken bij hp is het f10 bij andere merken weet ik het niet. als je dit doeet raak je alle bestanden kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

recovery console:
windows cd en het eerste blauwe scherm staat repareren druk op r dan krijg je een dos scherm. daarin kan je die commands in uitvoeren.

licentie zit meestal onder op de laptop.

effe tussen haakjes welke laptop, merk, type.
de meestel laptops hebben een recovery partitie en die kan je benaderen door op een f(cijfer) knop te drukken bij hp is het f10 bij andere merken weet ik het niet. als je dit doeet raak je alle bestanden kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hallo, de PC start niet meer op :P ik stel me vragen nu via me laptop ( die werkt gewoon ) maar de pc start dus niet op en op de pc zit ook geen licentie nr. want.. ik heb hem eens via marktplaats gekocht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan