is dit een goede computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen jullie alsjeblieft helpen:o tijd dringt:p

Hopelijk heb ik het nu wel goed...

Bij mij kost die nog steeds 500EUR, met verzendkosten en Ideal zal het ietsje meer worden...
http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[210544]=1&product[58761]=1&product[217782]=1&product[5545]=1&product[216504]=1&product[213070]=1&product[224663]=1&product[63315]=1

_

Als het goed is heeft die 12 USB 2.0 aansluitingen (volgens azerty), In ieder geval je zal niet minder dan 6 hebben...
_
* DVI-A: Deze interface stuurt enkel een analoog signaal door, met als nut om een gewone connector-overgang te maken. Dit type is gelijkwaardig met DVI-I, zoals onderstaande:
* DVI-I: Dit was de oorspronkelijke interface, die een combinatie maakte van een digitaal en analoog signaal dat compatibel was met Pc's voorzien van een CRT (of eventueel een digitale) monitor. Kortom, een oplossing om de weg tussen analoog en digitaal onzichtbaar te maken.
* DVI-D: De interface die enkel een digitaal signaal draagt. De opmars van DVI-D is nog volop bezig en vele consumentenproducten (zoals digitale televisie en monitors of Tv-toestellen) dragen deze interface al met zich mee.
* DVI-D HDCP: Verschillend van DVI-A, DVI-I en DVI-D draagt dit type interface de codering HDCP met zich mee om illegaal gebruik tegen te gaan.

(c) wikipedia

DVI-D is misschien interessanter...

er is nog 1 ding dat ik wil weten,

is de samengestelde pc van marsmannetje, (blz 2 topic onderan 2e link)
eigenlijk wel inclusief usb poorten, en hoeveel en is het wel usb 2.0?
dat is wel aardig belangrijk;)
Zijn er nog moederborden met usb 1.0 te krijgen? Nee, dat denk ik niet. (overigens langzaam aan wel usb 3.0 -> dat heeft deze dus niet)
Het moederbord heeft 6 poorten en de kast heeft er nog 2 extra.
Mogelijk zitten er ook nog usb-brackets bij voor extra poorten. Maar goed: ik kan me niet voorstellen dat je er zoveel nodig hebt.

als ik een scherm koop van dvi kwaliteit en 1920 1080 resolutie
zie ik 3 verschillen in dvi? je hebt dvi-d dvi-i en dvi?

maakt dat uit?
Simpel antwoord? Nee, maakt niet uit.

Lang antwoord is al zo'n beetje gegeven:
DVI-I is waar digitaal en analoog signaal doorheen gaan: Je kan er dus nog een aansluiting van maken.
DVI-D is alleen digitaal.
DVI is gewoon 1 waar het niet van bekend is.

Op zich maakt het met een monitor niet uit. Immers sluit je een DVI-monitor gewoon aan op een DVI-aansluiting. Dus geen probleem.
Bij een videokaart zou het niet goed zijn als allebei de poorten DVI-D zijn, want dan kan je namelijk geen oude VGA-monitor meer op die videokaart aansluiten. Gelukkig zijn de meeste videokaarten voorzien van DVI-I poorten waar dus analoog (vga) op kan en digitaal (dvi).

waarom is die link van marsmannetje nu in 1 keer €517,-?

ik mag er namelijk alleen 1 van 500 euro, niet meer...
Hij is toch nog steeds 500 euro?
Ik heb het dan over de pc zonder windows, want daar was je op een andere manier aan gekomen.

Hé exelletor en marsmannetje, tythor zeth en andere,

ECHT heel erg bedankt voor jullie hulp.
ik ben er helemaal van uit dat dit hem word,
straks als me vader er is bestellen maar:evil:
btw, LOL marsmannetje jij zegt op een andere manier
mag in dit forum dan niks over download worden gezegd?:thumb::p
ik zij ook eigenlijk alleen usenet;) niet een link. maar lekker boeien.:rolleyes:
ik zet bij bestellen wel iets van helpmij ofso. dan help ik jullie toch?:thumb:
bedankt ook voor dvi uitleg. dat beeldscherm van 23.6 acer 1920 x 1080 dvi-d
gaat hem worden:D en ik koop nog surround boxen erbij van trust want ik zag
al dat er een surround channel geluidskaart op zit:thumb:

dus in het kort: thnxxx

(lol zij jij ook marsmannetje precies het zelfde:D

EDIT: en tis best raar nu is die in eens weer €500 maar eerst toch echt €517 XD

Laatst bewerkt:
Ja hoor, je mag best zeggen dat je het hebt gedownload.
Zolang er maar geen link wordt gegeven, of hulp bij het installeren (oid)

Ik heb het mezelf alleen aangeleerd om er een beetje omheen te praten. Op een ander forum namelijk verbannen omdat ik iemand met een legale licentie aanraadde om een nieuwe cd via de illegale weg te downloaden. (om zo te kijken of zijn cd kapot was)

Haha het was gister inderdaad 517, maarja, de prijzen veranderen dagelijks he :D
Veel plezier met je nieuwe computer

huh is die processor nou quad core 3.2 ghz? ik dacht dual maarja lekker boeien,
besteld is besteld:evil: want er staat bij uitleg dat het quadcore technologie is...
of is dit alleen beter?

huh is die processor nou quad core 3.2 ghz? ik dacht dual maarja lekker boeien,
besteld is besteld:evil: want er staat bij uitleg dat het quadcore technologie is...
of is dit alleen beter?
De processor is quad-core. Dat is ook aan de naam te zien: Er staat X4 in. Natuurlijk is dat beter, want dan heb je meer cores :)

Heeft Aldi iedere 3 maanden een PC??? Of ...
deze woensdag,2 december is er weer één en in aug kennelijk dus ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan