interne cardreader monteren in behuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1971

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Hallo
Ik heb een Sweex Internal Card Reader All-in-1 USB 2.0 Black hoe moet ik die in mijn behuizing (Antec Three Hundred)monteren?
De cardreader is veel kleiner dan bv een brander

Zijn er speciale opvul frontjes voor tekoop?

Kan iemand mij hier wat info over geven?

Hoi,

Zit er geen ruimte in de kast voor een floppy drive zo ja de card-reader heeft de zelfde maat dus kan je hem daar in bouwen

Hoi,

Zit er geen ruimte in de kast voor een floppy drive zo ja de card-reader heeft de zelfde maat dus kan je hem daar in bouwen

Jawel maar daar zit een vast front voor dus kan ik nooit mijn sd kaartje er in doen

ik heb nog 2 frontjes leeg maar de montage is veel te breed en het frontje is ook veel groter

Gr Ronnie

Hoi,

Heb net even gekeken maar je heb dus geen ruimte voor een floppy disc dus moet ik het antwoord schuldig blijven:confused:
Misschien dat de pc winkel in je buurt een oplossing hier voor heeft.

hallo ,

ik heb hetzelfde gehad is niks ergs gewoon even naar de winkel een bracket kopen / vragen ik kreeg hem gratis de antec trhee hundred heeft geen 3,5 inch gaten dus even een bracket halen en voila opgelost mvg tattooboy

hallo ,

ik heb hetzelfde gehad is niks ergs gewoon even naar de winkel een bracket kopen / vragen ik kreeg hem gratis de antec trhee hundred heeft geen 3,5 inch gaten dus even een bracket halen en voila opgelost mvg tattooboy

Oke dat ga ik even doen
Bedankt voor de hulp

Gr Ronnie

groenecomputershop.nl daar kwam de mijne vandaan en alternate heeft ze ook ik zal even een directe link zoeken groeten tattooboy

Hallo tattooboy

Hartstikke bedankt voor de goede hulp
ik ga hem meteen bestellen.

Gr Ronnie

graag gedaan ronnie succes ermee , groeten tattooboy fijn weekend :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan