pc valt steeds in slaapstand en start weer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
mailen? nee, post hier gewoon dan of het geholpen heeft of niet.

evengoed kan het ook je CPU zijn die oververhit raakt, dus je zou ook eens moeten zien wat de temperatuur is in je case. als het dan ook is dat je pc oververhit raakt, moet je eens kijken om alle ventilatoren eens uit te stofzuigen, en eens testen of ze wel nog goed werken ^^

mailen? nee, post hier gewoon dan of het geholpen heeft of niet.

evengoed kan het ook je CPU zijn die oververhit raakt, dus je zou ook eens moeten zien wat de temperatuur is in je case. als het dan ook is dat je pc oververhit raakt, moet je eens kijken om alle ventilatoren eens uit te stofzuigen, en eens testen of ze wel nog goed werken ^^

stofzuigen heb ik al gedaan??

oké ik meld me hier weer als ik alles gedaan heb,

dank je wel voor je hulp hé, ik ga het proberen zo,

maak er een fijne zaterdagavond van hé

1taakbeheer.jpg

hoi pshycho,
dit is mijn lijst van taakbeheer,
maar ik wete niet goed wat ik er mee aan moet??
wat kan ik weg doen
spoolssv.exe is ook een systeem programma??
en svchost.exe ook

hoe weet ik nu wat weg kan en wat niet???

de scanners heb ik laten draaien en gooien wel wat weg, maar wat moet ik nu???

geef iedere naam apart in op google (is wel wat werk, maarja) en kijk wat ze ervan zeggen.
svchost.exe is trouwens idd een taak door windows. probeer deze nooit af te sluiten! je kan je computer hierdoor laten crashen!

als er word gerapporteerd dat een van de taken een virus ofzo is, gebruik eens de zoekfunctie van je computer, en laat het zoeken op de naam van die taak. als het klaar is met zoeken, kijk je eerst waar het bestand zit. zit het tussen de laatst gedownloade dingen: Dude! jij bent egt slecht bezig met je downloads! Daarna beëindig je het proces in taakbeheer, en verwijs je het bestandje naar de prullenmand. ga dan naar de prullenmand en verwijder het bestand daar ook.

Herhaal dit voor iedere taak

ps: iexplorer.exe taak staat meerdere malen open. als jij internet explorer meerdere malen hebt openstaan: alles ok, no worries. als je internet explorer maar 1 keer hebt openstaan: Je zit met een virusje!

en je hebt zo te zien een ati videokaart?

Laatst bewerkt:
geef iedere naam apart in op google (is wel wat werk, maarja) en kijk wat ze ervan zeggen.
svchost.exe is trouwens idd een taak door windows. probeer deze nooit af te sluiten! je kan je computer hierdoor laten crashen!

als er word gerapporteerd dat een van de taken een virus ofzo is, gebruik eens de zoekfunctie van je computer, en laat het zoeken op de naam van die taak. als het klaar is met zoeken, kijk je eerst waar het bestand zit. zit het tussen de laatst gedownloade dingen: Dude! jij bent egt slecht bezig met je downloads! Daarna beëindig je het proces in taakbeheer, en verwijs je het bestandje naar de prullenmand. ga dan naar de prullenmand en verwijder het bestand daar ook.

Herhaal dit voor iedere taak

ps: iexplorer.exe taak staat meerdere malen open. als jij internet explorer meerdere malen hebt openstaan: alles ok, no worries. als je internet explorer maar 1 keer hebt openstaan: Je zit met een virusje!

en je hebt zo te zien een ati videokaart?

wat is een ati videokaart?? ik ben een leek op technisch gebied :-)
ik ben druk aan het zoeken??
en aan het doen wat je zei.....
kost wat tijd.

zoals ik ook zei ^^

en ATI is een merk van videokaarten, een topproducent naast nVidea
videokaarten zijn hetgene waarop jij je scherm moet aansluiten

zoals ik ook zei ^^

en ATI is een merk van videokaarten, een topproducent naast nVidea
videokaarten zijn hetgene waarop jij je scherm moet aansluiten

oké:-)

ik begrrep het effe niet,

inmiddels staat de pc al weer even aan en is hij nog niet uitgevallen...
ik begin hoop te krijgen??

heb je al dingen verwijdert?
zoja: blijf toch maar effe doordoen ^^ je kan nooit weten dat het 2 virussen zijn die samenwerken.

ook strax eens pc heropstarten, en kijken of de verwijderde processen toch niet terugkomen, want dan zit je met een probleem!

Laatst bewerkt:
heb je al dingen verwijdert?
zoja: blijf toch maar effe doordoen ^^ je kan nooit weten dat het 2 virussen zijn die samenwerken.

ook strax eens pc heropstarten, en kijken of de verwijderde processen toch niet terugkomen, want dan zit je met een probleem!

arrrrgh... ik geef het op,
dacht dat ik er was, de pc bleef het goed doen ook na opstarten,
maar net viel hij weer uit:-((
ik zit nu op de laptop, en ben het zat...
ik kan geen pc meer zien:-(

nu weet ik het niet meer, formatteren zal de enige optie zijn zeker???

welterusten psycho...
ik ga naar bed...

Zit er op je toetsenbord een knop waarmee je de PC in slaapstand kunt zetten?

Een tijdje terug had ik bij een klant een vergelijkbaar probleem en dat lag dus aan dat knopje op het toetsenbord. Ander toestenbord eraan en probleem was opgelost.

inmiddels is de oc geformatteerd en gaat het weer oké,

ja dank je wel de vraag is opgelopst

dank jullie wel voor je hulp
xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan