Systeem op basis van i7-860

Status
Niet open voor verdere reacties.

NordRack2

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
Laatst bewerkt:
*** Potverdriedubbeltjes waarom doet die link het nu niet
-EDIT- link doet het nu wel dankzij Mr Skyline

Laatst bewerkt:
He, Flight Simulator, Leuk!!!!!!!! Ben ik toch niet de enige:):):):):):love:

Ik ben nu voor dit gegaan:

- I7 860
- Gigabyte P55 Ud3
- 4GB DDR3 1333MHZ
- 550W voeding
- HD4850

Alleen het duurt tot dinsdag voor ik mijn W7 binnen heb, dan kan ik op woensdag FSX/FS2004 installeren, zal ik dan effe posten hoeveel FPS ik dan krijg(hopelijk meer dan met mijn PenD systeem:D)?

Welke FS wil je gaan spelen?

Ik krijg zelf over een paar dagen ( volgens Azerty ) de HD 5850 en ik kan wel even FSX erop testen. Ik heb dan wel een iets langzamere processor ( core i5 750 ) maar dan weet je in ieder geval wat je kan verwachten.

Moet er trouwens geen kast enz. bij?

Ik heb de Antec P182, die moet eigenlijk voldoen tot mijn levenseinde ;)
Met mijn Athlonnetje speel ik FS9, op de nieuwe kan ik mss FS9 én FSX installeren, FSX zou toch moeten werken...
Bovendien is overclocken een hobby; aan de processor zou het niet moeten liggen (zeker niet in vergelijk met mijn Athlon3700+).
Ik ben nog niet uit over het mobo. Ik heb een test gelezen waar ze wel tevreden zijn met de Asusplank. Maar het mag ook best Msi of Gigabyte zijn. Flashy design interesseert mij niet. Het enige is dat er ruimte moet zijn voor een 2e graka (om SoftTh te kunnen draaien (dat ik nog moet uitproberen)).
De 5850 heeft 2 x DVI-I, 1 x DisplayPort en 1 x HDMI.
Ik weet niet hoe ik dat moet combineren met mijn 2 x VGA en 1 x DVI-D monitoren. Mss dat SoftTh dat voor mij regelt.
@Exelletor; ja natuurlijk FS! Sinds mijn eerste pc (1996 of zo) :thumb:
@Mr Skyline; de i7-860 MOET voldoen. Ik wil geen processor kopen van 1000€ of meer.

Laatst bewerkt:
Gemiddelde FPS in FSX met de volgende configuratie:
CPU: INTEL Q 9550 (3,8 GHz)
RAM: DDR3 8 Gb.
MB: ASUS RAMPAGE EXTREME.
HDD: RAID0 WD 10000RPM.
1920Х1200
_
EHAM-EDDF
LVLD Boeing-767-300
FS Global 2010
EDDF Aerosoft
ASA

avrz.jpg

______

Bij de PCM hebben ze ook een test van P55 moederborden gedaan. Daar kwamen Asrock P55 Extreme en Gigabyte P55 Ud4 als beste uit
______

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan