nieuwe pc, maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk monitortje:D
DVI, VGA en 22''
Ja, valt zeker mee te werken.

maar is een resolutie van 1960 x 1080 (HD) niet nog veel beter, of is er bijna geen verschil? Ben nog steeds over mijn twijfel heen. Ik zag de Samsung P2270, lekker zuinig bovendien.:(

Je had de knoop doorgehakt schreef je. Betekent dat je de knoop geestelijk hebt doorgehakt of dat je ook al hebt besteld? Ik kreeg vandaag de Aldi folder in de bus. Tegen de daarin staande machine is gewoon geen kruit gewassen. Mocht je nog niet besteld hebben, dan zou je bij de Aldi voor de deur kunnen gaan liggen.
Inclusief de 3 jaar garantie die je krijgt doe je m.i. echt geen betere zaken dan met deze Aldi Medion machine.

Laatst bewerkt:
Je had de knoop doorgehakt schreef je. Betekent dat je de knoop geestelijk hebt doorgehakt of dat je ook al hebt besteld? Ik kreeg vandaag de Aldi folder in de bus. Tegen de daarin staande machine is gewoon geen kruit gewassen. Mocht je nog niet besteld hebben, dan zou je bij de Aldi voor de deur kunnen gaan liggen.
Inclusief de 3 jaar garantie die je krijgt doe je m.i. echt geen betere zaken dan met deze Aldi Medion machine.

knoop doorgehakt was inderdaad besteld, ik heb de advertentie wel gezien maar het merk medion ken ik eigenlijk niet. Maar als is er een groot verschil in resolutie van een monitor dat je echt ook kunt zien??

Ja, hoe hoger de resolutie hoe kleiner (en beter / scherper) de tekens. Echter, tussen twee opeenvolgende resoluties van wat hogere waardes is het toch het 'eigen' oog die het ene net wat prettiger (mooier) vindt dan het andere. Da's persoonlijk en m.i. daarom niet te objectiveren.
Medion had jaren geleden een wat minder goede naam. Sinds een jaar of 3 is het een gerenommeerde merknaam. Enige nadeel dat ze kúnnen hebben is dat er bijvoorbeeld een moederbord inzit dat jet niet zou willen. Met de Medions (maar dat geldt ook voor de Acers, Dell's en nog veel meer 'merken') is het soms lastig uit te vissen wélk plankje er nu precies inzit.

Laatst bewerkt:
Ik heb net mijn medion 22'' monitor van 139EUR binnen. Leuk monitor (normale kleuren), maar de ingebouwde speakers slaan nergens op (IMO).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan