ATI HD5870 in Thermaltake Element G

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hallo, weet iemand of de ATI Radeon HD5870 in een Thermaltake Element G behuizing past? Ik weet dat de HD5850 wel past, maar de HD5870 is wat langer. Nog een vraagje: wat zou het beste presteren:
Een HD5850 i.c.m. 8 gigabyte DDR3 geheugen of:
Een HD5870 i.c.m. 4 gigabyte DDR3 geheugen.

Grtz Marcel

Gaat krapjes worden vrees ik. K kan niet goed lengtes van de kast(beschikbare ruimte, wel foto) en de HD5870 vinden maar wel dan de HD5870 X2 iets langer is dan de HD5870 en de HD5870 X2 is ongeveer 30 cm.

Heb je de kast al? Anders als je deze kaart graag wilt zou ik kijken voor een Big tower kast i.p.v. een midi tower.

Over de 4 of 8 gb is het meer de vraag welke windows je gaat draaien (32 of 64 bits) en ik neem aan met zown kaart dat je games wil gaan spelen en welke games zijn het dan? En draai je dan ondertussen nog andere dingen.

Zonder twijfel de HD5870 i.c.m. 4 GB RAM. Het verschil tussen 4 GB RAM en 8 GB RAM is vrij klein, het verschil tussen de HD5850 en HD5870 is echt groter.

Bedankt voor de reacties, de kast heb ik nog niet maar ik wil wel graag een mid-tower omdat ik altijd de tower op mijn bureau heb staan. De games die ik speel zijn Battlefield 2 en ik wil ook graag Crysis, Call of Duty-World at War en Modern Warfare 2 gaan spelen. Die kan ik nu helaas niet draaien i.v.m. mijn verouderde pc-tje, ik denk dat ik voor HD5850 ga i.c.m. 4 GB intern geheugen. Ik zat te denken aan een HD5870 om misschien wat langer vooruit te kunnen met de pc.

Grtz Marcel:thumb:

Bedankt voor de reacties, de kast heb ik nog niet maar ik wil wel graag een mid-tower omdat ik altijd de tower op mijn bureau heb staan. De games die ik speel zijn Battlefield 2 en ik wil ook graag Crysis, Call of Duty-World at War en Modern Warfare 2 gaan spelen. Die kan ik nu helaas niet draaien i.v.m. mijn verouderde pc-tje, ik denk dat ik voor HD5850 ga i.c.m. 4 GB intern geheugen. Ik zat te denken aan een HD5870 om misschien wat langer vooruit te kunnen met de pc.

Grtz Marcel:thumb:
Weet wel dat de levertijd van beide videokaarten rampzalig is. Je zult helaas een tijd (ik kan niet schatten hoelang) moeten wachten totdat je het binnenkrijgt. Ik weet niet hoe het nu zit, maar een maand geleden was de levertijd van de HD 5850 nog een stuk erger dan de HD 5870.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan