Sorteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter MIB
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MIB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Ik heb een tabel met vier kolommen en zou die graag alfabetisch sorteren, nu lukt mij dat niet, ik ben al op forums gaan zoeken, op de website van office en het lukt me niet.
Ik selecteer de hele tabel druk op sorteren en erachter weet ik niet wat aanduiden..
Ik heb alles proberen aan te duiden en het lukt me dus niet om de rijen op alfabetische volgorde te krijgen...
Hier een screenshot van wat ik op alfabetische volgorde moet krijgen:
http://img686.imageshack.us/img686/6220/15932938.jpg

reactie

Doe je dit in Excel? In Excel heb je een knop die alles in een keer goed kan sorteren.

Groet,

D. Antonisse

Doe je dit in Excel? In Excel heb je een knop die alles in een keer goed kan sorteren.

Groet,

D. Antonisse

Neen, niet in excel.
In excel heb ik het ook geprobeerd en daar zegt hij 'Samengevoegde cellen moeten dezelfde afmeting hebben' ??

Neen, niet in excel.
In excel heb ik het ook geprobeerd en daar zegt hij 'Samengevoegde cellen moeten dezelfde afmeting hebben' ??

MIB,

Zelf door je 'link' is me eigenlijk niet duidelijk wát je nu precies wilt sorteren ..... de vetgedrukte woorden?
Dat kan dus niet .....

MIB,

Zelf door je 'link' is me eigenlijk niet duidelijk wát je nu precies wilt sorteren ..... de vetgedrukte woorden?
Dat kan dus niet .....

Neen ik wil dat de eerste kolom albefetisch gerangschikt wordt.
Nu wat er in de eerste kolom staat heeft te maken met de 2e en 3e
Nu weet ik niet als je de eerste kolom alfabetisch rangschik dat de andere kolommen volgen?
Maar mijn grootste probleem is dat word niet wil rangschikken?

Hoi,

Je opent het document met de tabel en klikt in een cel van de eerste kolom
Je krijgt extra tabs (menu-opties), o.a. de laatste: Indeling en daar klik je op.
Bijna achter aan het lint heb je de knop 'Sorteren' .....
De rest wijst zich vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan