Webwinkel betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Hoi
Ik heb een site gevonden waar ik iets van wil kopen. hij heet Dragon Computers, maar ik weet niet of hij betrouwbaar is. Zelf heb ik er altijd een hekel aan als mensen zeuren of een site, download, antivirus enz. wel betrouwbaar is, maar deze site heeft een rare lucht. De afbeeldingen en logo's zijn amateuristisch opgeplakt en ik ontdek veel spelfouten... Wel zie ik verder netjes een contactformulier en positieve reacties in het gastenboek...ik weet niet wat ik moet denken:confused:

duitse medewerkers...vandaar de spelfouten;)
bedankt jongens:thumb:

Hun samengestelde PCs vind ik niet echt professioneel... Echt duidelijk gemaakt om er zoveel mogelijk van te verkopen, aan mensen die er niet veel vanaf weten. Even geen zin om uit te leggen waarom, ik denk dat dat wel duidelijk is als je zelf even kijkt :p

Ik weet niet wat je wilde kopen maar wellicht kun je aan de hand van de site die Mrmusic en ik je linkte hetgeen opzoeken in de pricewatch wat je wilde kopen.Je ziet dan waar je het goedkoopste uit bent alsmede hoe de "zaak"aangeschreven staat.

Ik weet niet wat je wilde kopen maar wellicht kun je aan de hand van de site die Mrmusic en ik je linkte hetgeen opzoeken in de pricewatch wat je wilde kopen.Je ziet dan waar je het goedkoopste uit bent alsmede hoe de "zaak"aangeschreven staat.

bedankt voor de tip:thumb:het was een samengestelde pc, die zal wel niet in de watch staan. alhoewel misschien wel de onderdelen ervan, maar om dat uit te vogelen ben ik wel even bezig:)

en

Tythor Zeth zei:
Hun samengestelde PCs vind ik niet echt professioneel... Echt duidelijk gemaakt om er zoveel mogelijk van te verkopen, aan mensen die er niet veel vanaf weten. Even geen zin om uit te leggen waarom, ik denk dat dat wel duidelijk is als je zelf even kijkt
misschien kan je gelijk hebben, ik stel nog wel een keer zelf een pc samen (voor de 20ste keer:))en misschien kom ik dan op 100 goedkoper:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan