xp instaleren op amd 800gmz

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo heb een een amd 800 gmz 512 ram geheugen nu wil ik daar xp opzetten..maar het lukt met geen mogelijkheid ..ene keer zegt die dat die de hd niet kan formateren en dan kan die bepaalde dingen van de xpcd niet lezen.
Zet ik de hd in mijn eigen pc amd 3000+ dan wil die xp wel ineens instaleren.
Heb wel eens gehad dan ik dan de hd in de oudere pc terug kon zetten en dat ik er dan wel xp ophad . maar dat wil nu ook niet.
Weet iemand raad zodat ik het wel kan..mijn dank is groot.
Mvg sjoerd:thumb:

Over de niet leesbare schijf> Even een andere cd/dvd speler erin?

Over de hardeschijf> IDE neem ik aan? Zo ja, heb je die als Master ingesteld?

Ja heb er een nieuwe cdspeler ingedaan en had mijn hd er uit en die wat in die 800 amd moest in de mijne gezet en toen xp daar op geinstaleerd en toen in die amd 800 weer gedaan maar kom niet verder dan de xp opstart ???

Naar mijn weten niet , want hij geeft soms alleen die foutmeldingen als ik de XP via die amd 800 wil instaleren , doe ik het met mijn eigen pc dan geeft die geen foutmelding.
Dus vandaar dat ik dacht instaleer hem via mijn pc en dan doe ik de hd gewoon weer in die 800 amd maar bij deze wil dat niet .

gr sjoerd

Naar mijn weten niet ,

Dus vandaar dat ik dacht instaleer hem via mijn pc en dan doe ik de hd gewoon weer in die 800 amd maar bij deze wil dat niet .

gr sjoerd

Nee, dat gaat inderdaad niet werken.

Maar mijn idee'en houden eigenlijk een beetje op. Even wachten dus op iemand anders die wellicht een werkende oplossing heeft.

Heb er nu ff windows 98 opgezet die pakte die wel..zou het kunnen wezen dat die PC niet wil onder XP.Niet dat ik straks xp er probeer op tezetten en dat ik weer van voor af aan kan beginnen.
gr sjoerd

Nee, ik heb Windows xp op een 700 Mhz bakje draaiend gekregen. Ging uiteraard niet helemaal snel.

Thanks dan zal ik het straks ook eens proberen laat hem dan wel op fat 32 staan ..hoef er toch niet zo veel mee te doen ..hopelijk gaat het dit keer goed:thumb:
groetjes sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan