Taakbalk Probleempje

• Onderwerp starter Onderwerp starter HuZi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HuZi

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Laat ik beginnen met me voor te stellen:

ik ben HuZi ben 15 jaar en ben nieuw op dit forum maar heb wel veel hieraan gehad dus ben ik ook maar lid geworden. Ik heb nu zelf een probleem namelijk:

Mijn broertje had een widows 7 theme geinstalleerd en gedownload nu heb ik dat weggehaald maar bij mijn taakbalk onderaan blijven de pictorgrammen klein ik heb hier ook een foto van:

[smallimg]http://i50.tinypic.com/20rsf2c.jpg[/smallimg]

onderaan die foto heb het maar even met rood gemarkeerd daar gaat het dus om. Hoop dat jullie mij kunne helpen zou het erg waarderen

bij voorbaat dank

ps: ik weet niet of het wel hier hoort in dit forum gedeelte dus sorry als het verkeerd is

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb aan de beheerders/moderatoren gevraagd je posting in de andere sectie (Windows 95/98) te verwijderen.

Wat je even moet doen is de bijlage openen, en het bestand xp_taskbar_desktop_fixall.vbs die erin zit op je Bureaublad zetten.
Dubbelklik op je bureaublad op xp_taskbar_desktop_fixall.vbs
Ga akkoord met de door te voeren wijzigingen.

Succes,

Tijs.

Bijlagen

Heb je dat hulpprogramma uitgevoerd, en heeft het inderdaad geholpen?

Tijs.

uhm nee jammer genoeg niet,

Ik heb het gdn ik heb ook op ja geklikt maarr dat probleempje hebik nog steeds, heb ook mn pc opnieuw opgestart maar daar lag het ook niet aan. nog een andere suggestie

Ok, samenvattend: Waar je mee zit is dat de standaardbreedte van taken die worden getoond op de taakbalk nu kleiner is dan je gewend was, heb ik dat goed samengevat?

Tijs.

Ok, samenvattend: Waar je mee zit is dat de standaardbreedte van taken die worden getoond op de taakbalk nu kleiner is dan je gewend was, heb ik dat goed samengevat?

Tijs.

ja goed samengevat en dat ois meteen heel mij probleem die dingen zijn smaller als normaal en ik heb ookal een herstelpunt ding gdn maar datw erkt ook niet.

Ok, het is dus een probleem 'in jouw account', niet een systeembreed probleem.

Doe het volgende:
Start -> Uitvoeren -> regedit.exe
Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics
Kijk in het rechter deelvenster. Daar zal een waarde staan die heet: MinWidth
Dubbelklik op die waarde.
Zet het bolletje in Decimal (zodat niet Hexadecimaal is geselecteerd).
Vervang de huidige waarde door: -2310
Herstart hierna de computer.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
dat laatste van je helpt echt :)

eindelyk velen malen dank :):):)

ik was 2 dagen bezig et zoeken alles en nu kom jij :) thank you :D:D:D
:thumb:

Normaal gesproken bestaat die registerwaarde MinWidth niet, en dan worden gewoon de Windows XP standaardwaarden gebruikt. Het verwijderen van die MinWidth registerwaarde en dan herstarten zou je probleem dus ook moeten hebben opgelost.

Fijn dat je ermee geholpen bent! :)

Nu je vraag is opgelost, graag dit nog even aangeven: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan