U3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

darksebas

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2008
Berichten
29
Hallo helpers

Ik heb laatst een nieuwe usb gekocht
sandisk
cruzer contour
16GB

Toen had ik U3 er op gezet maar sinds kort geeft het een fout melding
dat ik het verkeerde wachtwoord heb ingetoets terwijl ik mijn wachtwoord nog nooit heb
verandert heb. Ik had ook nooit me caps aan staan. :(
Ik ook een uninstaller geprobeert maar die had altijd een critische fout ofso.
Ik heb een tijdje zitten googlen maar zonder resultaat.:confused:
Ik zit nu ook zonder opsies.
Dus vraag ik of jullie een oplossing weten

met vriendelijke groet
sebas
alvast bedankt
 
dat heb ik ook al geprobeert maar hij ziet de usb als aleen leesbare cd pas nadat je
hebt ingelogt kan je pas de usb zien dus formateren heb ik ook gedaan maar werkte niet
 
dan weet ik het ook nie.
doet ie het wel op een andere pc.
probeer eens op een andere pc de stick te formateren
 
nee dat werkt ook niet zolang ik niet kan inloggen kan ik em niet formateren :(
 
ik heb geen ideeen mer misschien iemand anders wel?

maar als je garantie hebt kan je er ook me terug gaan.
 
nee ik heb geen garantie want hij is op de markt gekocht
toch bedankt voor je help

weet iemand anders nog ik heb verder gegoogled en ik ben zo te zien niet de enige met dit probleem zonder antwoord

sebas
 
nee dat werkt ook niet zolang ik niet kan inloggen kan ik em niet formateren :(

Je bent inderdaad niet de enige - het is een internationaal probleem :

http://communities.sandisk.com/sand...&thread.id=3720&view=by_date_ascending&page=1

Probeer eens te formatteren met HP USB Disk Storage Format Tool - v2.1.8 :

http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=197

Ook zou je dit kunnen proberen:

1. Sluit de PC/laptop af - met aangesloten USB stick / externe HDD

2. Stekker van de netvoeding eruit. Verwijder ook de accu uit de laptop.

3. AAN/UIT schakelaar 5-6 maal indrukken - = restspanning verwijderen.

4. Sluit de netvoeding en accu aan - met aangesloten USB stick / externe HDD - en start de PC/laptop.

Kun je de USB stick/schijf nu benaderen ?
 
Laatst bewerkt:
ik had dat hp format tool al gebruikt maar die zegt dat hij geen usb device kan vinden

ik heb een PC en wat je daar onder zei snapte ik niks van :p
als je het uitgebrijder kan uitleggen zal ik dat graag waarderen:D
 
ik had dat hp format tool al gebruikt maar die zegt dat hij geen usb device kan vinden

ik heb een PC en wat je daar onder zei snapte ik niks van :p
als je het uitgebrijder kan uitleggen zal ik dat graag waarderen:D

Zo beter ?

1. Sluit de PC af - met aangesloten USB stick.

2. Stekker van de netvoeding eruit.

3. AAN/UIT schakelaar 5-6 maal indrukken - = restspanning verwijderen.

4. Sluit de netvoeding aan - met aangesloten USB stick- en start de PC.

Hoe reageert de USB stick nu ?
 
ik zal het proberen wat bedoel je met netvoeding en restspanning?
 
ik zal het proberen wat bedoel je met netvoeding en restspanning?

De 220 Volt stekker achter in de kast eruit trekken.

Door het herhaaldelijk indrukken van de Aan/Uit-knop verdwijnt de (rest)spanning, die nog in het systeem zit.
 
nee ook geen enkele veranderde reactie
ik begin me een beetje te ergeren aan u3 voor dit moeten ze tog iets hebben dat werkt?:mad:
 
nee ook geen enkele veranderde reactie
ik begin me een beetje te ergeren aan u3 voor dit moeten ze tog iets hebben dat werkt?:mad:

Zoals je hebt gezien, hebben ze aan de andere kant van de oceaan dezelfde, onopgeloste problemen :http://communities.sandisk.com/sand...&thread.id=3720&view=by_date_ascending&page=1

Je zou hier nog eens kunnen kijken voor een oplossing :

http://www.sandisk.com/sandisk-support/driver-download-wizard

Trouwens, is het deze ? http://www.sandisk.nl/Products/Item(2561)-SDCZ8-016G-E75-Cruzer_Contour16GB_USBflashstation.aspx

Misschien een hersenkronkel, maar, zou je een Systeemherstel - met aangesloten USB Stick - moeten overwegen?

Neem een datum, voordat de problemen zich voor deden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan