Trust WB-1400T Webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet dat ik het pakket verder ken, maar als ik zo rondlees op Google/Internet lijkt het erop dat de enige functie van Amcap is het opnemen van beelden van de webcam. Geluid zie ik er niet bij.

Ik kan je in ieder geval niet verder helpen. Wel fijn dat video capturen al werkt, blijkbaar. :)

Tijs.

Nog iets

Heej ik heb nu weer een nieuwe pc -.- ik heb hem geinstaleert enzo maar MSN pakt hem niet ! op me vorige pc had ik op msn een menu gevonden maar die kan ik niet meer vinden want ik heb nu ook een nieuwe versie van msn

Zie hieronder wat je (waarschijnlijk) bedoelt. Als je de menubalk ook geactiveerd hebt, dan ook onder Extra te vinden.

Tijs.

attachment.php

Bijlagen

• wlm_menu.JPG
    wlm_menu.JPG
    46,3 KB · Weergaven: 183
error

als ik trust web cam wil op zetten dan komt dit er te staan: ERROR DONT HAVE VIDEO CAPTURE HARDWARE. kan iemand me helpen??

Lijkt mij dat je geen driver of dergelijke geladen hebt voor je webcam.

Zoek de driver op op de website van de fabrikant, en installeer die.
Kijk daarna in Apparaatbeheer ([Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc) of er geen geel uitroepteken of rood kruis staat.

Succes,

Tijs.

....

Lijkt mij dat je geen driver of dergelijke geladen hebt voor je webcam.

Zoek de driver op op de website van de fabrikant, en installeer die.
Kijk daarna in Apparaatbeheer ([Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc) of er geen geel uitroepteken of rood kruis staat.

Succes,

Tijs.

en waar zou ik dat moete zoeken ?

jha maar als ik het dowload dan komt da er nog op als ik dat open

Graag even je zin nog eens opnieuw inkloppen, want ik snap niet wat je schrijft:
Wat is je besturingssysteem en wat is je type Trust webcam en welke driver heb je gedownload en wat voor problemen heb je met die driver?

Tijs.

...

Graag even je zin nog eens opnieuw inkloppen, want ik snap niet wat je schrijft:
Wat is je besturingssysteem en wat is je type Trust webcam en welke driver heb je gedownload en wat voor problemen heb je met die driver?

Tijs.

ik heb een WB-1400T
en een windows xp en ik heb alle drie de drivers al ge probeert en nog lukt het niet

ik heb een WB-1400T
en een windows xp en ik heb alle drie de drivers al ge probeert en nog lukt het niet

Kijk wat er naast die drivers staat: Je moet alleen de juiste driver downloaden en installeren:
Only for item no. 14382, 14667 and 15675 : download
Only for item no. 14382-02 and 15593 : download
Only for item no. 14382-03 and 14382-04 : download

Je zult dus even moeten uitzoeken welke aanduiding precies past op jouw webcam.
Zie hieronder waar je op jouw apparaat die aanduiding kunt vinden:
versionnumber.jpg

Natuurlijk de 'verkeerde' driversoftware eerst deïnstalleren.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan