Need For Speed Undercover doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter xSky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xSky

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

Ik heb NFS Undercover gekocht en vandaag geinstalleerd. Installatie is goed gegaan, en ik ging het spel spelen. Het spel start op en ik kon rijden, MAAR de auto is elke keer weer op de kop en ik zie helemaal geen omgeving! Alleen maar zwart! Hebben jullie een idee wat het kan zijn, en wat ik eraan kan doen? Want het spel lijkt me heel leuk, maar zo niet!! Ik heb al heel wat instellingen aangepast, maar krijg er geen verschil in.. moet ik anders terug naar de winkel? Ik hoop op een snelle reactie, zodat ik zometeen nog kan spelen! Alvast bedankt! (p.s. pc voldoet wel aan eisen voor spel)

Groeten Mark

Ok, je zegt dat je pc voldoet aan de eisen, maar je vermeld helaas niet om welke pc het gaat.

Plaats hier merk en type of een hardware overzicht.

Zijn je drivers up to date?

Ok, je zegt dat je pc voldoet aan de eisen, maar je vermeld helaas niet om welke pc het gaat.

Plaats hier merk en type of een hardware overzicht.

Zijn je drivers up to date?
Merk is Packard Bell. Type enzovoort moet ik even opzoeken, als je die echt nodig hebt. Drivers zal kunnen dat die niet up to date zijn? Waar kan ik die nieuwere downloaden?

Eerst maar eens het type opzoeken.

En doe hier eens de test: www.canirunit.com. Plaats de uitslag hier middels een screen of kopieren.
Minimum CPU
Minimum: Intel Pentium 4 or equivalent
You Have: Intel(R) Celeron(R) D CPU 3.33GHz
PASS

CPU Speed
Minimum: 3.0 GHz for XP/ 3.2GHz for Vista
You Have: 3.33 GHz
PASS

RAM
Minimum: 512 MB of RAM for XP / 1 GB of RAM for VISTA
You Have: 446.6 MB
Upgrade Suggested: Unfortunately, your RAM does not meet this requirement. Click here to see some recommendations.

OS
Minimum: Windows XP (Service Pack 2 or greater) / Windows Vista / Windows 7
You Have: Microsoft Windows Vista Home Basic Edition, 32-bit (Build Service Pack 26002)
PASS

Video Card
Minimum: DirectX 9.0c Compatible 3D accelerated 128 MB Video card or equivalent, NVIDIA GeForce 6600+ / ATI Radeon 9500+ / Intel G45 Express Chipset
You Have: ATI Radeon Xpress 1100
PASS
Features: Minimum attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 128 MB 128.0 MB
3D Yes Yes
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 2.0 2.0
Vertex Shader version 2.0 2.0

Sound Card
Minimum: Yes
You Have: Realtek High Definition Audio
PASS

DVD-ROM
Minimum: Yes
You Have: ATAPI DVD A DH18A1P ATA Device
PASS

Wat meteen opvalt is dat je te weinig ram hebt voor het spel. En zeker inclusief Vista. Vista heeft minimaal 1 gig aan ram (2 gig is beter) nodig om lekker te draaien en dan in combinatie met dit spel heb je gewoon te weinig. Dat trekt de pc niet.

2 opties, extra ram plaatsen of terug naar xp (geen garantie dat het dan wel soepel draait)

Laatst bewerkt:
Extra geheugen

Wat meteen opvalt is dat je te weinig ram hebt voor het spel. En zeker inclusief Vista. Vista heeft minimaal 1 gig aan ram (2 gig is beter) nodig om lekker te draaien en dan in combinatie met dit spel heb je gewoon te weinig. Dat trekt de pc niet.

2 opties, extra ram plaatsen of terug naar xp (geen garantie dat het dan wel soepel draait)
Nee we gaan niet naar XP. Heb meteen gezocht voor extra geheugen. Het meest is 2GB en heb er 2 gevonden. Ik heb wel een vraag: Van Packard Bell kost 89 Euro. Van PNY 40 Euro. (Precies dezelfde, alleen ander merk!) Kan deze ook gewoon in onze PB Computer? Dit zijn de links: http://store.packardbell.com/home/desktop-geheugen--/-capaciteit-2-gb-/-type-((pc-5300)-/-frequentie-(ddr2-667).html?s=78&l=nl&p=3&i=303 http://www.pixmania.nl/nl/nl/1023234/art/pny/geheugen-pc-2-gb-ddr2-667.html

Die van PB heb ik opgezocht met ons serie-nummer. Dus die moet passen, maar die van PNY is hetzelfde, maar de prijs is veel lager!

Lijkt mij wel, als het op je mobo past. Tenzij dell eigen geheugen gebruikt en ik moet eerlijk toegeven dat ik daar neit mee op de hoogte ben.

Lijkt mij wel, als het op je mobo past. Tenzij dell eigen geheugen gebruikt en ik moet eerlijk toegeven dat ik daar neit mee op de hoogte ben.

Oké, weet je toevallig of er mensen zijn op dit forum die dat wel weten?

Lijkt me wel, volgens mij heeft Dell helemaal geen eigen geheugenkaarten. Je moet goed kijken of de slots van je geheugenkaart wel past op je moederbord.

Aantal jaren terug had ik een Dell besteld en deze had gewoon 2 Samsung geheugenkaarten erin. :) Later heb ik zelf nog de geheugenkaarten verwisseld de 2 van 512mb eruit en 1 van 1gb erin. Werkte toen allemaal prima. :thumb:

Meh.

Lijkt me wel, volgens mij heeft Dell helemaal geen eigen geheugenkaarten. Je moet goed kijken of de slots van je geheugenkaart wel past op je moederbord.

Aantal jaren terug had ik een Dell besteld en deze had gewoon 2 Samsung geheugenkaarten erin. :) Later heb ik zelf nog de geheugenkaarten verwisseld de 2 van 512mb eruit en 1 van 1gb erin. Werkte toen allemaal prima. :thumb:

Meh.
Okee, maar het gaat in dit geval over een Packard Bell. De vorige afzender zei het verkeerd. Wat denk je daarvan?

Kijk eerst eens welke modules je nu hebt, met pc wizard bijvoorbeeld.

Bepaal daarna of je gaat bijplaatsen of vervangen.

Denk vervolgnes na over wat je in de toekomst nog met deze pc wil kunnen. Het is nu nfs underground, maar wat als je over een maand Cod 6 wilt kunnen doen bijvoorbeeld? Dat zou een vrijwel geheel nieuwe pc betekenen.

Kijk eerst eens welke modules je nu hebt, met pc wizard bijvoorbeeld.

Bepaal daarna of je gaat bijplaatsen of vervangen.

Denk vervolgnes na over wat je in de toekomst nog met deze pc wil kunnen. Het is nu nfs underground, maar wat als je over een maand Cod 6 wilt kunnen doen bijvoorbeeld? Dat zou een vrijwel geheel nieuwe pc betekenen.

Oké ga het nu openen. Wat bedoel je precies met de modules? Welk tekentje moet ik dan op klikken?

Packard Bell zijn geen game pc's.
Ik heb hier ook een PB, wel geupgrade met een nieuwe voeding en videokaart maar het blijft een slechte pc om te gamen.

Koop liever een hele nieuwe pc, Acer Aspire of Asus.

En zet XP er maar weer op want dat is een ongelooflijk verschil.
Alles is ineens veel sneller.

Okee, maar het gaat in dit geval over een Packard Bell. De vorige afzender zei het verkeerd. Wat denk je daarvan?

Hetzelfde, mijn broer heeft een Packerd Bell en zijn geheugen heb ik lang geleden ook vervangen.

Tip: Als je een nieuwe geheugenkaart wil, haal je de oude uit je pc en neem je die mee naar de Computerwinkel.
Vervolgens vertel je dat je er zo 1 wil alleen met meer RAM. Dan kan je de twee geheugenkaarten met elkaar vergelijken zie je ook gelijk of die zou passen. :)

Zo doe ik dat in iedergeval.

Succes.

PS: Word zoiezo een geheugenkaart van 1GB of meer geloof ik, 512mb ligt niet meer zo in de handel.

Wel even uitzoeken hoeveel je mobo aan kan. Als deze maar max 2 gig ondersteunt heeft het kopen van 3 gig geen zin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan