Games in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

javave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Ik heb vandaag Windows 7 op mijn systeem gezet. Ziet er goed uit. Maar... Ik kan games als Patience niet meer vinden. Zijn die verdwenen? Of moet ik die anders beaderen dan vroeger?

Vind zo'n spelletje leuk als ik moet telefoneren...

Jan

Zulke dingen zijn denk ik gratis te downloaden op de Microsoft website, of misschien als torrent. Ik kan daar niet al te veel over zeggen want dat is verboden hier.

Je zou ook bijvoorbeeld Mahjong Titans moeten hebben. Mogelijk moet je deze nog beschikbaar maken via;
Start > configuratiescherm > Programma's en onderdelen > Windows-onderdelen-in-of-uitschakelen.
[smallimg]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=80403&stc=1&d=1260302778[/smallimg]

Bijlagen

• Ontspanning.jpg
    Ontspanning.jpg
    83,1 KB · Weergaven: 466
programma's en onderdelen enkel bij prof en ultimate te vinden zeker??
ik heb home en daar zit het niet bij

Geen idee, staat op de plek waar je in Xp je software kon verwijderen.

Je zal wel nog de categorien hebben in het configuratie scherm. Klik dan op programma's, hierna zie je bovenaan programma's en onderdelen verschijnen. Klik hierop en kies dan in het linkervak windows onderdelen in- of uitschakelen. Dan komt er een schermpje en kun je bij ontspanning je spellen in- of uitschakelen.

Greetzz,
Timo

Jammer maar waar heb gedaan wat Crash zei maar de optie ontspanning staat er niet bij. Zou het iets met de versie te maken kunen hebben??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan