S4 League start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikkynik

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2009
Hallo
sinds kort speel ik een spel dat S4 League heet, ik denk niet dat jullie het spel kennen, dus ik weet niet of jullie me kunnen helpen.. maar op hoop van zegen dan maar :)

als ik het spel op start en op 'start' klik, start hackshield op, en daarna gebeurt er niets meer. als ik dan eventjes wacht krijg ik een error die zegt: [update time out]

ik weet niet wat ik moet doen en herinstalleren werkt niet. ook heb ik de hackshield al vervangen maar ook dit werkt niet. kan iemand mij alsjeblieft helpen?

alvast bedankt.

Probeer even de volgende zaken:
1. Zet je firewall programmatuur tijdelijk uit
2. Rechtsklik op het programma, en kies voor Als Administrator uitvoeren (als je Vista of Windows 7 gebruikt).
3. Doe portforwarding van de juiste poorten in je router(s). Vlgs deze link gaat het om de volgende poorten (TCP én UDP, vandaar dat 'Both' gekozen is om te portforwarden):
6445,25289,28002,28008,28012,28013,29771
Wil je het voor je eigen router uitzoeken hoe je moet portforwarden, ga dan naar Portforward.com, kies je eigen merk + type router, klik rechtsboven op Skip advertisement en kies daarna bij de service die je wilt portforwarden in het lijstje voor S4 league

Meer tips heb ik niet voor je, hopelijk heb je er wat aan.

Tijs.

Probeer even de volgende zaken:
1. Zet je firewall programmatuur tijdelijk uit
2. Rechtsklik op het programma, en kies voor Als Administrator uitvoeren (als je Vista of Windows 7 gebruikt).
3. Doe portforwarding van de juiste poorten in je router(s). Vlgs deze link gaat het om de volgende poorten (TCP én UDP, vandaar dat 'Both' gekozen is om te portforwarden):
6445,25289,28002,28008,28012,28013,29771
Wil je het voor je eigen router uitzoeken hoe je moet portforwarden, ga dan naar Portforward.com, kies je eigen merk + type router, klik rechtsboven op Skip advertisement en kies daarna bij de service die je wilt portforwarden in het lijstje voor S4 league

Meer tips heb ik niet voor je, hopelijk heb je er wat aan.

Tijs.

Heey, bedankt, maar de firewall staat volgensmij zowiezo niet aan.
als ik hem als administrator open gebeurt er niets speciaals.

en ik weet echt niet hoe dat werkt met die routers, dus ik zal een vriend er binnekort eens naar laten kijken. alvast bedankt, ik hoop dat het in ieder geval werkt met de routers, maar tot nu toe is het probleem nog steeds niet opgelost, dus als iemand nog iets weet is dat altijd welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan