call of duty "world at war" start niet (meer)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fulco
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fulco

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2007
Ik speel al een poosje Call of Duty "World at War". Sinds kort laadt het spel niet meer. Als ik vanaf het hoofdmenu een solo spel wil beginnen en daarna een menu krijg met de opties "new game"en "mission select", moet daarna ik de dificulty kiezen (veteran....etc). Als ik dit doe springt het spel weer terug naar het keuze menu met "new game" en "mission select".... Het spel start niet meer op. Ik heb 'm al een keer opnieuw geinstalleerd en de patch 1.1 geinstalleerd, maar dit mocht niet baten. Aan mijn hardware kan het ook niet liggen: Intell I7 920 2,67 GHZ, Nvidia GTX 285, 6 GB RAM, genoeg ruimte op de harddisc. Ik draai Vista 64 bits. De drivers zijn up to date. En ik heb het spel al uren probleemloos gespeeld! Waar kan dit aan liggen?

Ik weet niet of het helpt, maar je kan altijd proberen de andere patches ook te installeren ze zijn al verder dan 1.1 bij mijn weten.

M.v.g.
NewbiP

Ik weet niet of het helpt, maar je kan altijd proberen de andere patches ook te installeren ze zijn al verder dan 1.1 bij mijn weten.

M.v.g.
NewbiP

Ik heb alle patches geinstalleerd, helaas zonder resultaat...
Misschien nog andere suggesties?

Ik ben geen online speler, maar speel juist de solo-missies. Desondanks heb ik online geprobeerd en die doet het ook niet... verder zijn alle hardwaredrivers up to date. DirectX is ook up to date.

Herinstallatie al geprobeert? Waarbij je natuurlijk wel een backup van je savegames maakt.

Dat heb ik ook gedaan. Save games heb ik voor de zekerheid gewist. Ik vind t niet zo erg op opnieuw te beginnen... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan