SpryMenu

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rily
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rily

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Hey guys!

Het heeft wat voeten in aarde gehad. Eindelijk staat de site er dan toch op... En daarmee is ongeveer alles gezegd. Want het SpryMenu werk niet. Locaal werkt het sprymenu wel, eenmaal ge-upload doet hij het niet.

Vorige keer hebben verschillende mensen mij van perfecte ideeen en suggesties voorzien:thumb:. Daarom vraag ik het graag nog een keer: kan iemand mij van info voorzien? Kan/moet ik iets controleren, ben ik iets vergeten of welke suggestie dan ook. :o

Alvast hartstikke bedankt voor al jullie moeite en inzet!

Euh, hier komt de eerste suggestie: heb je misschien een link naar de site, zodat we een idee kunnen krijgen waar het fout gaat?

Anders zal het alleen maar bij wat algemene opmerkingen kunnen blijven, zoals: is alles echt geupload in de goede mappen? Zijn de links naar de spry-bestanden correct (en verwijzen ze niet per ongeluk naar een lokaal bestand)? Van dat soort. ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Euh, hier komt de eerste suggestie: heb je misschien een link naar de site, zodat we een idee kunnen krijgen waar het fout gaat?

Bedankt voor de reactie CSSHunter!:thumb:
Je hebt helemaal gelijk, een link geeft meer duidelijkheid. Immers, een plaatje zegt meer dan 1.000 woorden. Had ik even aan moeten denken :o

De link is; www.one2rise.nl

wat ik in ieder geval zie is dat dit script niet geladen wordt :
<script src="file:///C|/Users/one2Rise/Documents/Mijn website/www 001 - 091026/Scripts/AC_RunActiveContent.js" type="text/javascript"></script>

dus het script AC_RunActiveContent.js
en er zullen er waarschijnlijk wel meer niet geladen worden want de paden kloppen gewoon niet.
Je heb lokaal die bestanden geselecteerd maar waarschijnlijk niet de bestanden in de juiste map geplaatst. nu zoekt je site op internet naar het pad op je C schijf.
Dat zou gewoon een online map moeten zijn...

Dus even de paden aanpassen (op elke pagina) en dan zou het gewoon moeten werken.

Bedankt Roel:thumb:

Waardeer je feedback enorm. Ben er al mee aan de slag.

Weet jij toevallig ook hoe het kan dat de afbeeldingsviewer met 2 of 3 foto's locaal wel te zien is. Na uploaden is de viewer weg en is er niets meer te zien.

geen dank

waar staat die afbeeldingsvieuwer precies?
het zal wel hetzelfde probleem zijn... het pad naar de foto's of het script

waar staat die afbeeldingsvieuwer precies?

De afbeeldingsviewer staat bij 'Oplossingen/Bedrijfsleven/Corporate2Rise' en dan zou deze in het linker groene vakje moeten staan. De andere heb ik ivm optische redenen al vervangen door een simpele foto.

Bedankt:thumb:

Zelfde probleem

Hi collega's! ik heb hetzelfde probleem als wat jij had Rily... Hoe heb je de links in het Sprymenu aangepast naar de situatie op de webserver? Ik werk trouwens in Dreamweaver CS3.

Alvast bedankt voor je antwoord...

Joost

Bedankt Roel:thumb:

Waardeer je feedback enorm. Ben er al mee aan de slag.

Weet jij toevallig ook hoe het kan dat de afbeeldingsviewer met 2 of 3 foto's locaal wel te zien is. Na uploaden is de viewer weg en is er niets meer te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan