Blue Screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyrez

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Ik was net WoW aan het spelen, msn'en tussendoor en internet..en opeens crashde m'n computer..blauw scherm! Nooit eerder gehad..

Kwam dit misschien doordat mijn computer wat oververhit was ofzo? (Mijn laptop + oplader worden altijd heel erg warm..heb de laptop nu op legoblokjes staan)

Dit zijn de details van het probleem:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: a
BCP1: 454DB0D0
BCP2: 00000002
BCP3: 00000000
BCP4: 82449302
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini121109-01.dmp
C:\Users\*Mijnnaam*\AppData\Local\Temp\WER-46269-0.sysdata.xml
C:\Users\*Mijnaam*\AppData\Local\Temp\WERB460.tmp.version.txt

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

En ik had nog een vraag..wanneer de accu van mijn laptop op 30 % is valt ie al uit..dus niet meer bij 0%. Tenminste, het icoontje in windows geeft aan dat ie nog 30 % vol was..hoe komt dit? Dit is al 2 maanden ongeveer zo.

Ja..maar sinds gister heb ik geen last meer van zo'n blue screen melding gehad..dat was volgens mij ook de eerste keer..maar dat van die oplader blijft ..

Had het net weer..het gebeurd altijd wanneer ik wow speel, ookal kijk ik naar iets op internet (wow staat dan wel aan)..en het komt pas voor sinds ik weer begonnen ben met wow..maar vroeger had ik nooit problemen en m'n laptop moet het makkelijk aan kunnen..

Had het net weer..het gebeurd altijd wanneer ik wow speel, ookal kijk ik naar iets op internet (wow staat dan wel aan)..en het komt pas voor sinds ik weer begonnen ben met wow..maar vroeger had ik nooit problemen en m'n laptop moet het makkelijk aan kunnen..

Nu heb ik opeens ook de meldig "Beeldstuurprogramma werkt niet meer en is hersteld"..wat is dit? Whaa, ik heb niks met mijn computer gedaan. :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan