c&c 3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
hallo,

ik heb onlangs Command & Conquer 3 Tiberium Wars™ gekocht, maar als ik een normaal vrijgevecht spel probeer te spelen komen er zo strepen (zie afb) iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?

[smallIMG]http://img134.imageshack.us/img134/6940/afbprobleemcc3.png[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het zelf ook wel eens gehad met mijn oude pc..
toen lag het bij mij aan een hardware probleem.. ik kon namelijk alleen maar ati radeon kaarten in me comp stoppen en als ik een andere er in deed en ging spelen kreeg ik ook van dat soort strepen.. :( dus dat kan het zijn..
kan je pc het spel aan? en is je videokaart niet te warm zoals crash net al vroeg..?

gr
Drioras

ik heb het zelf ook wel eens gehad met mijn oude pc..
toen lag het bij mij aan een hardware probleem.. ik kon namelijk alleen maar ati radeon kaarten in me comp stoppen en als ik een andere er in deed en ging spelen kreeg ik ook van dat soort strepen.. :( dus dat kan het zijn..
kan je pc het spel aan? en is je videokaart niet te warm zoals crash net al vroeg..?

gr
Drioras

maar op mijn laptop werkt het wel, en die heeft ook nvidia

of je een hardware probleem heb ligt aan bepaalde pc's. dan kunnen die pc's sommige videokaarten niet aan. of andere spullen. dan krijg je bijvoorbeeld van die strepen in het spel.. trouwens heb je al een ander redelijk spel gespeeld? zo niet moet je effe kijken of je daar ook van die lijnen hebt. en zeg dan gelijk welk spel:D. zo niet, dan ligt het denk ik tog dat je videokaart het niet aankan..:confused:
want volgens mij hoor je alleen videolag hebben als je videokaart het niet aankan:( en dat je meestal een melding krijgt als je videokaart het niet aankan..

Laatst bewerkt:
dat is de normale temperatuur. mijn videokaart is meestal 56 graden. en kan je videokaart het spel aan? en wat voor een videokaart heb je?

of je een hardware probleem heb ligt aan bepaalde pc's. dan kunnen die pc's sommige videokaarten niet aan. of andere spullen. dan krijg je bijvoorbeeld van die strepen in het spel.. trouwens heb je al een ander redelijk spel gespeeld? zo niet moet je effe kijken of je daar ook van die lijnen hebt. en zeg dan gelijk welk spel:D. zo niet, dan ligt het denk ik tog dat je videokaart het niet aankan..:confused:
want volgens mij hoor je alleen videolag hebben als je videokaart het niet aankan:( en dat je meestal een melding krijgt als je videokaart het niet aankan..

als mijn videokaart nu eens act of war aankan ?

heb je de nieuwste drivers voor je kaart?
en heb je de nieuwste patch voor het spel?
ik had temaken met een hardwareprobleem maar aangezien jij wel dat andere spel kan spelen weet ik ook niks meer :(...

ik had temaken met een hardwareprobleem maar aangezien jij wel dat andere spel kan spelen weet ik ook niks meer :(...

volgens de nvidia website heb ik de laatste drivers
patch ?

euhm, ik heb de laatste patch geinstalleerd... maar nog altijd geen resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan