sims 3 512 mb ram

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo,
ik heb een computer met 512 mb ram het is windows xp
kan je dan ook sims 3 spelen ?

hallo,
ik heb een computer met 512 mb ram het is windows xp
kan je dan ook sims 3 spelen ?

hallo dyjomy,

Ik heb een hele goede link voor je system requirements lab

je moet wel een bestandje downloaden maar geen nood dit bestandje is niet schadelijk en het helpt je om te kijken of jou PC sims 3 aan kan maar ook voor andere games.

persoonlijk denk ik niet dat je met 512mb ram ver genoeg komt, ik raad je aan er zeker 1gb tot 1.5 gb ram er bij gooit aangezien dit zeker genoeg is voor de meeste spellen.

Laatst bewerkt:
de link die je al geven is is idd een mooie link.;)

Maar gezien de minimale eisen van de game kan ik je nu al zeggen dat niet gaat lukken.Daarbij is ook niet alleen je hoeveelheid ram van toepassing.Hoe ismet de rest van je systeem?
Desktop pc:

Processor: Pentium IV 2.0GHz/ Athlon XP 2000+ (XP) of Pentium IV 2.4GHz/ Athlon XP 2400+ (Vista)

Geheugen: 1GB (XP) / 1,5GB (Vista)

Grafische kaart: GeForce FX 5900/ Radeon 9500 128MB

Laptop:
Processor: Pentium IV 2.4GHz/ Athlon XP 2400+
Geheugen: 1,5GB (XP) / 2GB (Vista)

Grafische kaart: GeForce Go 6200/ Radeon mobile 9600 128MB

de link die je al geven is is idd een mooie link.;)

Maar gezien de minimale eisen van de game kan ik je nu al zeggen dat niet gaat lukken.Daarbij is ook niet alleen je hoeveelheid ram van toepassing.Hoe ismet de rest van je systeem?
Desktop pc:

Processor: Pentium IV 2.0GHz/ Athlon XP 2000+ (XP) of Pentium IV 2.4GHz/ Athlon XP 2400+ (Vista)

Geheugen: 1GB (XP) / 1,5GB (Vista)

Grafische kaart: GeForce FX 5900/ Radeon 9500 128MB

Laptop:
Processor: Pentium IV 2.4GHz/ Athlon XP 2400+
Geheugen: 1,5GB (XP) / 2GB (Vista)

Grafische kaart: GeForce Go 6200/ Radeon mobile 9600 128MB

oh oke dankje

Ik denk zelf dat jou PC het misschien wel aan kan...
wat zegt Can you run it?.

En wat voor video kaart ? misschien heb die ook nog een geheugen.:shocked:

Ik denk zelf dat jou PC het misschien wel aan kan...
wat zegt Can you run it?.

Nu vraag ik me af wat er dan mee bedoelt cq kan bereiken??

Nu vraag ik me af wat er dan mee bedoelt cq kan bereiken??

met can you run it kun je zien of je het desbetreffende spel op minimum of recommended kan draaien stel je kunt het op minimum draaien maar niet op recommended dan geeft die site aan welke onderdelen goed zijn en welke onderdelen je moet upgraden om het te kunnen spelen het geeft zelfs aan of je genoeg vrije ruimte op je hardeschijf hebt staan of niet.

Laatst bewerkt:
Het gaat me op de opmerking die ik rood gemaakt heb.

De site canyourunit snap ik ook wel.Loop al een tijdje mee hoor.Ik plaats niet voor niets de minimum eisen!!

Goed lezen is een pré....:confused:

EDIT: cq=
De afkorting c.q. betekent oorspronkelijk 'in welk geval'. Tegenwoordig wordt het ook gebruikt in de betekenis 'en' of 'of', maar in veel gevallen kunt u beter en of of gebruiken

Laatst bewerkt:
Het gaat me op de opmerking die ik rood gemaakt heb.

De site canyourunit snap ik ook wel.Loop al een tijdje mee hoor.Ik plaats niet voor niets de minimum eisen!!

Goed lezen is een pré....:confused:

sorry dat rode gedeelte heb ik niet gelezen.

zoals je weet (of niet ik neem aan van wel) zijn er van elke grafische kaart meerdere edities.

bijvoorbeeld je hebt een grafische kaart met 265MB en je wilt een spel spelen dat dezelfde kaart maar dan met 512MB vraagt het kan dus zijn dat je het spel wel kunt spelen maar stukken minder goed dan als je die 512MB versie hebt.

dat kan het verschil uitmaken.

edit: met meerdere edities bedoel ik niet GT of GTX dat maakt niet uit in dit geval heb ik het dus over het aantal MB wat er bij komt.

Laatst bewerkt:
Er worden hier even wat dingen door elkaar gehaald.Het geheugen op een kaart en het geheugen op je moederbord.
Wil eerst maar even een toelichting op het door mij rood gekleurde replay.

Er worden hier even wat dingen door elkaar gehaald.Het geheugen op een kaart en het geheugen op je moederbord.
Wil eerst maar even een toelichting op het door mij rood gekleurde replay.

als ik het goed lees gaat het over het geheugen op de grafische kaart.
waar ik het ook over heb.

Als die knaap een radeon 5870 met 1 gig heb..
dan kan hij het spel wel spelen.
hij heeft maar 512 mb ram maar toch gaat 't hem wel lukken met een radeon 5870

Als die knaap een radeon 5870 met 1 gig heb..
dan kan hij het spel wel spelen.
hij heeft maar 512 mb ram maar toch gaat 't hem wel lukken met een radeon 5870

In de titel staat duidelijk 512 mb ram wat volgens mij gaat over het moederbord en niet de grafische kaart

Laatst bewerkt:
Als het ram van zijn moederbord al giganties tekort schiet kan je wel een videokaart hebben van 1gb.....de game zal dan of niet opstarten(je krijgt direct een foutmelding)of nauwelijks speelbaar zijn.
Het is dus niet zo dat wanneer je geheugen op je videokaart "over"hebt dat het dan wel zou werken.

Vandaar dat ik de vraag stelde wat er met het "rode"bedoeld werdt.Ook al zou de videokaart dus "extra"geheugen hebben het doet niet terzake.

Als het ram van zijn moederbord al giganties tekort schiet kan je wel een videokaart hebben van 1gb.....de game zal dan of niet opstarten(je krijgt direct een foutmelding)of nauwelijks speelbaar zijn.
Het is dus niet zo dat wanneer je geheugen op je videokaart "over"hebt dat het dan wel zou werken.

Vandaar dat ik de vraag stelde wat er met het "rode"bedoeld werdt.Ook al zou de videokaart dus "extra"geheugen hebben het doet niet terzake.

precies dus nu is het aan hem zelf wat hij doet met zijn systeem nadat hij het heeft gecheckt met can you run it

Wat de ts met zijn of haar systeem doet ga ik niks over zeggen.Wordt ook niet gevraagd door de TS;)
Wil(de) alleen maar weten wat Ronold er mee zou opschieten als ie het antwooord op de onderstaande vraag/opmerking heeft.Wat dan het antwoord richting ts zou zijn.

Het ligt niet alleen aan je ram of je de game kan spelen.
vraag gewoon Kan ik dit spel spelen... dit zijn mijn specs.
Specs:
bla
bla
bla
bla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan