Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er staat bij mij geen speakertje in de taakbalk:shocked:
als ik naar taakbeheer ga en dan prosessen kan ik SndVol.exe niet vinden?
Ow ja een xp, maar misschien heeft het er niets mee te maken.
Ik ga eens een avondje zoeken, misschien bots ik op iets, je hoort wel van me![]()
Om de speaker in het Systeemvak terug te krijgen, kun je dit proberen :
Ga naar start->uitvoeren-> en vul daar %SystemRoot%\System32\sndvol32.exe in en klik op OK, krijg je nu wel de volume regeling te zien??
Eventueel de PC opnieuw starten.
Om het Sndvol32.exe bestand op de pc te plaatsen adhv de windows cd doeje als volgt:Kan je niet beter eerst zien of je dat bestandje wel hebt in je system32 folder.
Zoniet weet je dat het daaraan ligt en kan je die gewoon terug van de windows cd halen![]()
Kan je niet beter eerst zien of je dat bestandje wel hebt in je system32 folder.
Zoniet weet je dat het daaraan ligt en kan je die gewoon terug van de windows cd halen![]()
jaOm de speaker in het Systeemvak terug te krijgen, kun je dit proberen :
Ga naar start->uitvoeren-> en vul daar %SystemRoot%\System32\sndvol32.exe in en klik op OK, krijg je nu wel de volume regeling te zien??
jaMisschien was mijn reactie een beetje voorbarig.
Dan maar beginnen met :
Start > Configuratiescherm > Geluiden etc. > Staat Pictogram Volume Systeemvak aangevinkt ?
ja
ja
er staat nu niks op dempen maar het geluid doet het nog steeds niet
nee hij staat nog niet in het systeem vak tewijl ik dat wel had aangevinkt:shocked:Met andere woorden, het speakertje staat weer onderin het Systeemvak.
nee hij staat nog niet in het systeem vak tewijl ik dat wel had aangevinkt:shocked:
weten jullie wat ik kan doen om hem te maken?
Om de speaker in het Systeemvak terug te krijgen, kun je dit proberen :
als ik doe wat hij zegt dan krijg ik dit
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.