Past de Videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die past wel maar je zal wel een nieuwe voeding erin moeten zetten.
Je hebt nu, neem ik aan een standaard 250 watt voeding?

Ik heb er geen verstand van maar er staat: +3.3v & +5v = 115W max total output continiously shall not exceed 250 watts

bedoel je dit?

Dat het een 250 watt voeding is.
Ik had diezelfde voeding.

Je zal er één van rond de 500 moeten kopen, van een goed merk, OCZ/Zalman/Coolermaster/Be Queit, en met een hoge efficiëntie (dus bijvoorbeeld 87 %).

Nee, je zal toch echt een a merk voeding moeten uitzoeken! Deze voeding is dat absoluut niet. Je zal er toch echt wat meer centjes in moeten steken helaas. Kijk eens rond op www.azerty.nl

Oh vreselijk, ik zie al aan de buitenkant van de voeding dat dit een hele simpele is.

Zou het in theorie moeten werken of past het niet in mijn computer?

ik denk dat het een goeie is aangezien mijn oude(van FSP GROUP INC.) ook geen "goed" merk is.. en deze heeft 2 jaar garantie....

Technische gegevens

Voedingsnorm
ATX

Uitgangsconnectoren
ATX 20/24 pin
4 x molex
2 x diskettelezer
1 x P4

Laatst bewerkt:
met mijn GeForce 8300GS gebruik ik dus een voeding van 250W, ik wil enkel de grafische kaart vervangen, het kan toch niet zo een groot verschil zijn? mijn operationele voeding heeft ook geen goed merk dus het verschil van 250 naar 500 moet toch voldoende zijn voor een verandering van 8300GS (up to 895mb maar ik weet niet wat dit wil zeggen) naar 9800GT super+1GB

Ik moet de kaart morgen voor 12:00 bestellen en dan zou ik tegelijk ook nog een voeding willen bestellen, zou u aub op mijn laatste vraag kunnen antwoorden?

alvast bedankt en bedankt voor alle hulp tot nu toe

Het verschil is voldoende, 500 watt is goed.
Wel van een A merk en met een hoge efficiëntie bitte.

ok dus mijn PC zal werken met die videokaart en de bovenstaande koeling maar er is kans dat het snel kapotgaat...of?

Merk speelt voor jou misschien geen rol, maar de voeding is wel het onderdeel dat de pc van stroom voorziet. Een a merk is gewoon een veel verstandiger keuze dan de voeding die je nu kiest.

En ja, je vervangt alleen je videokaart, maar die stelt eisen een de voeding. De nieuwe kaart heeft hogere eisen en zal dus meer van de voeding gaan gebruiken. Daardoor loop je de kans dat de pc bijvoorbeeld niet eens meer opstart. Vergeet niet, die ene voeding voorziet de hele pc van stroom.

Kijk bijvoorbeeld hier eens tussen: http://www.azerty.nl/producten/zoek...KLASSE[50-100]=on&presentatie=miniatuur-lijst

Maar serieus, niet bezuinigen op je pc met een goedkope voeding! Neem dan bijvoorbeeld deze:http://www.azerty.nl/8-1073-58761/ocz-stealthxstream-voeding-.html

Laatst bewerkt:
Mijn buget is nogal beperkt daarom wou ik die goedkope..ik zal mijn redenering eens uitleggen:

eerst heb ik het verbruik van de 9800GT opgezocht en die is 9800 GT - 35W-116W
bron:http://forum.bouweenpc.nl/topic/3740
en mijn huidige kaart verbruikt 24W

dus ik dacht dat ook al is mijn voeding niet van een goed merk , dat 250W meer dan wat ik nu heb voldoende moet zijn om 100W meer van mijn videokaart aan te kunnen.

graag een antwoord

En wat gebruiken de rest van de onderdelen?

En de videokaart, ga je daar mee gamen? Dan ga je em stressen en zal die de max output gaan vragen.

Je moet het zelf weten, maar ik blijf erbij, ga NIET voor een goedkoop b/c merk.

Enkel gamen inderdaad

Voor mijn 8300GS kapotging speelde ik op 100% kwaliteit dus in control panel,verbruik,..je weet wel...daarom denk ik dat het voldoende zou zijn of kan dat de reden zijn dat mijn 8300GS stukging?
ik had precies dit probleem
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=483645
enkel dat ik zo ver niet raak bij het opstarten..

Denkt u dat de voeding goed is qua slots enzo ?

iemand heeft me dit verteld;

Op nvidia site lees ik dat je het volgende nodig hebt.

Supplementary Power Connectors: 6-pin x2

En bij de specs van je voeding zie ik niet genoeg power connectors staan.

Ik kan gewoon geen betere voeding kopen omdat ik een tekort heb een geld, ik had enkel genoeg gespaard voor de kaart en dacht niet dat de voeding een probleem kon zijn

Laatst bewerkt:
Vreemd, je zal echt even een goed merk moeten kopen.

Bij mij was het zelfs zo erg: ik had die videokaart (club 3 hd4670) gekocht en een voeding.
Ik dacht dat die van Zalman was maar toen ik thuis kwam zag ik OCZ.
Ik ben razendsnel gaan kijken of OCZ in het rijtje van goede voedingen stond en gelukkig was dat zo.
Anders had ik hem gewoon teruggebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan