Past de Videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die past wel maar je zal wel een nieuwe voeding erin moeten zetten.
Je hebt nu, neem ik aan een standaard 250 watt voeding?

Ik heb er geen verstand van maar er staat: +3.3v & +5v = 115W max total output continiously shall not exceed 250 watts

bedoel je dit?

Dat het een 250 watt voeding is.
Ik had diezelfde voeding.

Je zal er één van rond de 500 moeten kopen, van een goed merk, OCZ/Zalman/Coolermaster/Be Queit, en met een hoge efficiëntie (dus bijvoorbeeld 87 %).

Nee, je zal toch echt een a merk voeding moeten uitzoeken! Deze voeding is dat absoluut niet. Je zal er toch echt wat meer centjes in moeten steken helaas. Kijk eens rond op www.azerty.nl

Oh vreselijk, ik zie al aan de buitenkant van de voeding dat dit een hele simpele is.

Zou het in theorie moeten werken of past het niet in mijn computer?

ik denk dat het een goeie is aangezien mijn oude(van FSP GROUP INC.) ook geen "goed" merk is.. en deze heeft 2 jaar garantie....

Technische gegevens

Voedingsnorm
ATX

Uitgangsconnectoren
ATX 20/24 pin
4 x molex
2 x diskettelezer
1 x P4

Laatst bewerkt:
met mijn GeForce 8300GS gebruik ik dus een voeding van 250W, ik wil enkel de grafische kaart vervangen, het kan toch niet zo een groot verschil zijn? mijn operationele voeding heeft ook geen goed merk dus het verschil van 250 naar 500 moet toch voldoende zijn voor een verandering van 8300GS (up to 895mb maar ik weet niet wat dit wil zeggen) naar 9800GT super+1GB

Ik moet de kaart morgen voor 12:00 bestellen en dan zou ik tegelijk ook nog een voeding willen bestellen, zou u aub op mijn laatste vraag kunnen antwoorden?

alvast bedankt en bedankt voor alle hulp tot nu toe

Het verschil is voldoende, 500 watt is goed.
Wel van een A merk en met een hoge efficiëntie bitte.

ok dus mijn PC zal werken met die videokaart en de bovenstaande koeling maar er is kans dat het snel kapotgaat...of?