Back-ups van norton 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stabiloy

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2009
Hey,

mijn norton 360 geeft netjes iedere keer de melding dat hij een backup heeft gemaakt op mijn externe harde schijf. Echter nu had ik laatst de backup nodig, dus ging ik naar de schijf, naar het mapje norton 360 en de laatste backup die daar stond was van 17-12-2008... en ik kan nergens anders vinden waar hij ze neer zet.

Het centrum van norton zegt wel iedere keer netjes dat de backup naar die schijf is geschreven, en nog succesvol ook.

Kennen jullie dit probleem en/of weten jullie hoe dit op te lossen is? hoop snel wat te horen.
Stabiloy

ben ik de enigste met dit probleem? OF is het niet duidelijk? OF weten jullie de oplossing gewoon niet

Mijn persoonlijke mening is dat de back-up van Norton 360 niet voldoet. Ik heb nog niet één keer een back-up kunnen maken. Hij blijft maar scannen en dat uren lang. De manier van back-up maken (de aangegeven bestanden) deugt natuurlijk van geen kant. Ik wil of hele stations of mappen back-uppen en niet 'financiële bestanden' of 'afbeeldingen' e.d. want bij het herstellen is de locatie natuurlijk van zeer groot belang. Ik zou een ander back-upprogramma kiezen zoals SyncBack, Norton Ghost, Acronis of Paragon. Succes.

Laatst bewerkt:
Mijn persoonlijke mening is dat de back-up van Norton 360 niet voldoet. Ik heb nog niet één keer een back-up kunnen maken. Hij blijft maar scannen en dat uren lang. De manier van back-up maken (de aangegeven bestanden) deugt natuurlijk van geen kant. Ik wil of hele stations of mappen back-uppen en niet 'financiële bestanden' of 'afbeeldingen' e.d. want bij het herstellen is de locatie natuurlijk van zeer groot belang. Ik zou een ander back-upprogramma kiezen zoals SyncBack, Norton Ghost, Acronis of Paragon. Succes.

ok dank voor je antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan