Zo'n 3020504 KB in bad sectors =2.8 GB aan bad sectors.Ik heb dus nu naast mijn C schijf (de nieuwe Vista installatie) 1 van de 2 oude schijven gehangen. Dit was de oude schijf, zonder enige Windows installatie en alleen maar met documenten, foto's en muziek. Van deze schijf waren dus die resultaten in mijn vorige post.
Persoonlijk zou ik die schijf niet meer vertrouwen voor verder gebruik....
Die schijf bedoelde ik eigenlijk ook,om er als eerste weer bij te plaatsen en te kijken of je die ook gewoon vanuit Vista kunt benaderenDie 2e oude schijf die er (nog) niet aanhangt was dus mijn oude C schijf met dus ook de oude Vista installatie. Op deze schijf zitten ook nog heel wat documenten en foto's die ik graag terug zou willen krijgen. Ook zou ik het prettig vinden om nog bijvoorbeeld dingen als 'favorieten' in de explorer terug te halen en wellicht andere dingen waar je in eerste instantie niet gauw aan zou denken bij een crash van een pc.

Bij mij zit er 1,5 MB in die map,maar afgezien daarvan,er staat ergens een belachelijke hoeveelheid data die ik niet kan verklaren en daar klopt echt geen hout vanIk kan nog zo gauw niet vinden waarom er al zoveel verbruikt is? Zie alleen in de map Windows een map SoftwareDistribution die al 3,15 GB is.

Zoek eens op temp en temporary,om te zien of er een map met zoveel data ergens staat.