Wat moet ik vervangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

anonymousgast

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Hallo,

Ik heb een pc van ongeveer 4 tot 5 jaar oud, maar ik wil hem graag gebruiken om een beetje moderne spellen te kunnen spelen zoals Assasins Creed II en Modern Warfare II. Op dit moment trekt hij dat natuurlijk niet meer. Ik vraag me af wat ik precies moet vervangen van mijn computer.

Specificaties:
Draait op Windows XP, SP3
CPU: Intel Pentium 4, 3000mhz
Moederbord: Asus P4P800
Chipset: Intel Springdale i865PE
Systeemgeheugen: 512 mb (DDR-SDRAM) , 4 sloten, 1 gebruikt
Videokaart: NVIDIA Geforce2 MX/MX 400 (64mb)
Harde schijf geheugen: 150 gb
DirectX 9.0c

Ik heb liever deze pc vervangen dan een nieuwe te kopen, maar wat zou nu vervangen moeten worden door wat?

Alvast bedankt:thumb:

In ieder geval te weinig geheugen en een slechte videokaart, maar...

de pc in deze staat is op dit moment zo'n 25 euro waard, dus veel geld eraan besteden????

Om eerlijk te zijn zal ongeveer het enige wat nóg wel bruikbaar is je kast, je hardeschijf en je XP licentie zijn...

En mocht je 'm gaan vervangen dan houd ik mij aanbevolen om 'm over te nemen voor een 59 jaar oude dame die thans op een Apple pc uit 1999 werkt en helaas door privéomstandigheden min of meer tot de bedelstaf is veroordeeld. Zij zal met een machine zoals de jouwe van de prehistorie naar ongeveer de middeleeuwen gaan.

En mocht je 'm gaan vervangen dan houd ik mij aanbevolen om 'm over te nemen voor een 59 jaar oude dame die thans op een Apple pc uit 1999 werkt en helaas door privéomstandigheden min of meer tot de bedelstaf is veroordeeld. Zij zal met een machine zoals de jouwe van de prehistorie naar ongeveer de middeleeuwen gaan.

off-topic @gast0225:

Kijk voor die dame even hier dan:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=442643

Heer Snor heeft gegarandeerd iets staan voor een dergelijk bedrag of minder, vaak zelfs voor 6 blikjes Heineken

Dank voor de tip, ik lees daar dat de meeste al weg zijn. Daarnaast zijn de AMD's en de Pentiums tot zo ongeveer 1600 nét even te traag. Ik zoek het meer in de 2500+ van Intel of de +3000 van AMD. Die zijn thans ook geen dr*l meer waard, maar presteren toch net even lekkerder.

Dank voor de tip, ik lees daar dat de meeste al weg zijn. Daarnaast zijn de AMD's en de Pentiums tot zo ongeveer 1600 nét even te traag. Ik zoek het meer in de 2500+ van Intel of de +3000 van AMD. Die zijn thans ook geen dr*l meer waard, maar presteren toch net even lekkerder.

Geloof me, ken Harry redelijk goed en 1 mailtje naar hem met je vraag doet wonderen, echt!
Hij heeft een hok vol staan en is altijd bereid iemand te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan