ik heb een probleem met openen van XLSX en ook met XLS.
werk met Win7 en Office 2007
dit alles is nadat ik Win7 op mijn pc heb geinstaleerd
heb div Exel files op mijn pc staan als ik er op klik openen ze niet beide extensies weigeren te openen
als ik op een XLS klik en openen met doe en dan in de lijst exel uizoek werkt dat wel
doe ik dit met de XLSX dan werkt dit niet
doe ik met de linkermuis klikken dan nieuw staat Exel er niet bij
ga ik naar start/alle programma`s/microsoft Office dan staat daar wel exel bij en als ik daar dan op klik opent er een exel als ik die dan opsla en weer wil openen werkt het ook niet ook niet met openen met.
ik heb het programma Compatibiliteitspakket voor Microsoft Office 2007 gedownload en geinstaleerd ook dat helpt niet.
diverse malen alles gedeinstaleerd en opnieuw geinstaleerd maar niets helpt
iemand die raad weet
Ps
met word files geen probleem die openen gewoon
werk met Win7 en Office 2007
dit alles is nadat ik Win7 op mijn pc heb geinstaleerd
heb div Exel files op mijn pc staan als ik er op klik openen ze niet beide extensies weigeren te openen
als ik op een XLS klik en openen met doe en dan in de lijst exel uizoek werkt dat wel
doe ik dit met de XLSX dan werkt dit niet
doe ik met de linkermuis klikken dan nieuw staat Exel er niet bij
ga ik naar start/alle programma`s/microsoft Office dan staat daar wel exel bij en als ik daar dan op klik opent er een exel als ik die dan opsla en weer wil openen werkt het ook niet ook niet met openen met.
ik heb het programma Compatibiliteitspakket voor Microsoft Office 2007 gedownload en geinstaleerd ook dat helpt niet.
diverse malen alles gedeinstaleerd en opnieuw geinstaleerd maar niets helpt
iemand die raad weet
Ps
met word files geen probleem die openen gewoon